Bästa naturliga antidepressiva och ångestdämpande?

Mer
5 år 9 månader sedan #1079981 av Melody
Gurkmeja eller lite saffran, löst i vatten. Saffran är ju toxiskt i stora mängder, men gurkmeja funkar fint. Brukar dricka det för extra energi, som en shot då och då.
Mer
5 år 9 månader sedan #1079983 av IngeF
Det reseptfrie legemiddelet Sedix er dempende og søvndyssende. Lages av pasjonsblomst.
Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1080014 av Admin1
Johannesört skall vara lika bra som antidepressiva mot depression. Mot akut ångest finns andningsövningar och mot ångest har också avslappningsövningar effekt.

www.viska.se/sjalvhjalp/motverka-angest
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 9 månader sedan #1080250 av Duppedu
Träning, t.ex. löpning 3 x 30minuter i veckan ska väl ha samma effekt som antidepressiva läkemedel? har jag för mig att jag läst. Det känns ganska naturligt.
Mer
5 år 9 månader sedan #1080253 av Geta
När man varit på botten kan det bara gå uppåt.
Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1080255 av Nissegossen
zoidar mixtra inte med Johannes ört, den interagerar med våra mediciner, samt Grapefrukt det är också farligt. Att ta sådant är Sfinx interaktionstjänst pdf fil den/ Sfinx interaktionstjänst
Sfinx interaktionstjänst ser du risker och hur mediciner interagerar
www.google.com/search?q=sfinx+interaktio...SgA&biw=1018&bih=593


Sfinx interaktionstjänst ser du risker och hur mediciner interagerar

Ett medel jag tar till för att skapa lugn och ro är att jag bränner lagerblad. De har gjort det i tusentals år vid Medelhavet det är att bränna lagerblad mot panik ångest. Är du drabbad gå in i ett litet rum med lagerblad askkopp och tändare eller tändstickor bränn inte ned huset

Se här stegforhalsa.se/bekampa-angest-med-en-ur...ig-kur-pa-lagerblad/

Lagerblad kan man använda i maten, men lägg den åtsidan för om du äter den är den giftig.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Admin1.