Glömt nattamedicin

Mer
4 år 11 månader sedan #1155304 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Glömt nattamedicin
Småhög ja... Och idag utslocknad
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
4 år 11 månader sedan #1155341 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Glömt nattamedicin
Melatonin ingår i högkostnadsskyddet, jag hämtar själv ut melatonin och den ingår i vart fall.
Mer
4 år 11 månader sedan #1155343 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Glömt nattamedicin
Jag känner mig normal igen nu typ, fast trött. Tur jag har lör sön mån på mig att komma ikapp. Min kompis imorrn blir inte av pga hennes migrän.
Mer
4 år 11 månader sedan #1155396 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Glömt nattamedicin

ingrid64marie skrev: Melatonin ingår i högkostnadsskyddet, jag hämtar själv ut melatonin och den ingår i vart fall.


För dem som får den ja. Min läkare samt överläkare var inte behörig att ge den, han var stoppad. Han sade i Danmark säljs den över disk i varuhuset och du får ta det till Sverige. Jag undrar vem i Sverige tjänar på det? Uppdrag granskning ut och gör ert jobb

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 11 månader sedan #1155397 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Glömt nattamedicin
Mejlade SVT om det

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 11 månader sedan #1155510 av Richard
Svar från Richard i ämnet Glömt nattamedicin
Det är receptbelagt i Danmark med, jag har kollat...

Men det är väldigt konstigt att läkare inte skriver ut det mer, eller ens är behöriga att skriva ut det. De skriver gärna ut narkotika som Zopiklon o Zolpidem. Men med Melatonin kan man inte få nått rus eller missbruka, o det är billigt att köpa, ingen har patent på det.