såg demoner i rättsyk

Mer
11 år 4 månader sedan #541609 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet såg demoner i rättsyk
Trivs du bättre på rättspsyk än på servicehuset du bodde i tidigare? Hur känns det att bo i en liten stad jämfört med Stockholm? Prenumererar du fortfarande på en del tidskrifter?
Mer
11 år 4 månader sedan #541840 av killet
Svar från killet i ämnet såg demoner i rättsyk
ja rättsyk är bättre än serviceboendet som jag hade tidigare inom flera punkter. Men vissa saker men färre var bättre i serviceboendet. Att bo i en liten håla som floby i falköping är hemskt. Dyra butiker, långt till butiker, långt till stan, långt till sopnedkastet, inga nya folk som man får se alla känner varandra mäst i en håla o.s.v.

Nej jag prenumerar inte på tidsskrifter eftersom det är osmidigt finns inte plats att lägga de någonstans och de kommer inte fram med posten alltid det blir krångel mäst.
Mer
11 år 4 månader sedan #541865 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet såg demoner i rättsyk
Är personalen bättre på rättspsyk än på serviceboendet? Hur är de boende på rättspsyk jämfört med serviceboendet? Anordnas någon underhållning för er på rättspsyk?
Mer
11 år 4 månader sedan #541965 av killet
Svar från killet i ämnet såg demoner i rättsyk
Det anordnas aktiviteter som jag inte vill gå på och ofrivilliga jämfört med frivilliga och roligare saker i rättsyk. Ja personalen är bättre på rättsyk än i serviceboendet eftersom de kräver inte lika mycket som personalen i serviceboendet och den öppna vården kräver.
Mer
11 år 4 månader sedan #542219 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet såg demoner i rättsyk
Är det lättare att få tag i personalen på rättspsyk än på serviceboendet? Vad tycker de andra på rättspsyk om att vara där?
Mer
11 år 4 månader sedan #542285 av killet
Svar från killet i ämnet såg demoner i rättsyk
Jag vet inte vad andra tycker om när det gäller rättsyk eftersom jag vet inte vilka andra boenden de har bott i och kan jämföra med. Jag har inte frågat de. Eller en vet jag tycker och kan jämföra med ett tidigare vistellse och han tyckte att rättsyk var bättre än behandlingshemmet i Bolnäs han var i.

Självklart 'r personalen bättre tillgänglig i rättsyk än i serviceboendet. Det är personal dygnet runt i samma plats som man själv är på. Medan i serviceboendet så kommer personalen bara när de ska städa eller liknande men de är inte tillsammsns i samma vistelse hela tiden i serviceboendet.