Läs min bok, den är schitzofreni.

Mer
20 år 1 vecka sedan #1237 av Hanna_Norr
jo, jag tar lite förbredande kurser nu och sen så börjar jag själva läkarutbildningen till hösten. Skulle börjat i julas men fick ett ganska ordentligt skov då och sen ytterligare ett för någon månad sedan. Man har fått koncentrera sig på att överleva helt enkelt.
Mer
20 år 1 vecka sedan #1238 av Vargen
Boken låter intressant. Vad heter boken?
Mer
20 år 1 vecka sedan #1241 av Admin1
Boken låter ju väldigt intressant. Jag skall läsa den när den kommer. Du säger väl till då. Hennes bok heter "Så länge jag är stark".

Jag tycker det är väldigt starkt att dels skriva boken, men också att påbörja medicinarstudier.

Admin
Mer
20 år 1 vecka sedan #1243 av D
Av ren nyfikenhet undrade jag Hanna.
Lycka till med studierna!
Mer
20 år 1 vecka sedan #1251 av Admin1
Lycka till med studierna Hanna_Norr. Du rapporterar väl fortlöpande hur det går för dig? Det finns flera exempel på läkare som har eller har haft psykossjukdomar t.ex. Mark Vonnegut och Carol North. Båda har skrivit böcker också.
<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=1&am...ic.php?f=1&t=216 [/url]<!-- l -->
Mer
20 år 1 vecka sedan #1255 av Hanna_Norr
Tack så mycket själva. Det ska bli kul att studera och självklart kommer jag upplysa den som är intresserad om olika biologiska fenomen. Hur många ben finns det i var hand?