Mitt nya liv - min nya bok

Mer
13 år 4 månader sedan #355105 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Mitt nya liv - min nya bok
Nu har jag läst Mitt Nya Liv!

Tycker du är skicklig på att skildra dina vedermödor i livet på ett spännande och givande sätt. Jag gillar annars att läsa science-fiction, och din självbiografi är så långt från den genren man kan komma. Lite klokare och kanske en fördom fattigare är jag nu.

Slogs av att du uttrycker höga och positiva tankar om personal och andra människor runt dig, något som jag själv har haft svårt för. Där har jag varit lika nedrig mot omgivningen som jag varit mot mig själv. Du visar hur man ska göra på den punkten. Önskar att du kunde ha lika höga tankar om dig själv även när du är i en svacka - för det är du värd, men det är nog en omöjlig sak. När man är deppig är man negativ och destruktiv, så är det. Nåja, en fjäder i hatten och fem tummen-upp för din bok! :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Prata inte med hat i munnen!
Mer
13 år 4 månader sedan #355223 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Mitt nya liv - min nya bok
Inwatto,

Kul att du läst boken. Skulle du kunna skriva en något längre recension av boken till recensionsdelen här på sajten?
Mer
13 år 4 månader sedan #355349 av Traxerity
Aspergergirl,

trevligt bild och det verkar vara en bra bok du lägger ut så lycka till med det själv har man en xperia x8 ^^ så dessa android mobiler är bra
Mer
13 år 4 månader sedan #355354 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Mitt nya liv - min nya bok
Passande bild.
Halkade in och såg Dina teckningar också. Du är mycket duktig.
  • gäst (pippi)
  • Besökare
  • Besökare
13 år 4 månader sedan #359114 av gäst (pippi)
Svar från gäst (pippi) i ämnet mitt nya liv
hej
här är pippi och jag har just köpt boken "mitt nya liv".
ser enormt mkt fram emot att läsa den!!!!!
:D
  • Jaana79
  • Besökare
  • Besökare
13 år 4 månader sedan #359193 av Jaana79
Svar från Jaana79 i ämnet Mitt nya liv - min nya bok
Glad för din skull!