Robin Williams är död

Mer
9 år 8 månader sedan #683112 av Geta
Svar från Geta i ämnet Robin Williams är död
Ännu har ingen överlevt, men någon borde bli den förste.
Mer
9 år 8 månader sedan #683156 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Robin Williams är död
Jesus är att gratulera för att han stod upp och försvann från jordens yta! Det går rykten än idag om att han lever, så han är den förste som lämnat denna jord levande och inte ännu kommit tillbaka... 8O

Nja, om jag skall vara ärlig så finns det astronauter som ännu inte har återvänt utan cirkulerar där uppe. :grandpa

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 8 månader sedan #683158 av Geta
Svar från Geta i ämnet Robin Williams är död
Elvis ska väl också ha överlevt.
Mer
9 år 8 månader sedan #683160 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Robin Williams är död
Det tror jag inte på, men det finns många kopior!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 8 månader sedan #683223 av biehhysf
Svar från biehhysf i ämnet Robin Williams är död

Nissegossen skrev: Pengaproblem


han ska ha betalat 40 miljoner dollar till sina exfruar. i usa har de något som kallas alimony där vid skilsmässa man beräknas betala ex frun en summa "som medför att exfrun kan leva med samma materiella levnadsstandard som när de var gifta" (i california håller alimony livet ut.). även om robin williams skulle bli fattig och behöver sälja av sina ägodelar så förväntas han fortfarande betala samma summa som motsvarar exfruns förväntade levnadsstandard...... livet ut. det går inte att komma ifrån. låter som slaveri för mig

låter som det troligaste triggern för självmord för mig. han tvingas i princip in i slaveri att göra skitfilmer bara för att inte hamna i rätten.

många män antingen flyr landet, tar livet av sig eller hamnar i fängelse pga alimony i usa.
Mer
9 år 8 månader sedan #683224 av Geta
Svar från Geta i ämnet Robin Williams är död
I Sverige ska det vara jämställt. Kvinnor ska kunna försörja sig själva.