Min dag...

Mer
18 år 40 minuter sedan #38764 av Q.L
Min dag... skapades av Q.L
Var med brorsan idag o såg en film som hette The cavemans valentine (samuel L. Jacksson. Den handlar om en schizofren man som var en talangfull musiker och som upptäcker en död man utanför hans boplats.
Jag tyckte det var en mycket bra film o rekommenderar den varmt.

Det som jag tyckte var väldigt tråkigt var att min bror tog till negativa ord gällande scizofrena o etc. . Han vet inget om min sjukdom o tror inte jag heller kommer att våga berätta för honom om min sjukdom.
För några dagar sen så berättade jag för min far o min sjukdom... även han sade . " Du?! Näää...det har jag svårt o tro. Du är ju inte dum i huvet."

behövde bara få skriva av mig över hur jädra ledsamt det är när ens familjemedlemmar de man skall kunna anförtro sig till bara pratar negativa klanger..... :(

Stor Kram till Er alla på Viska för det ni bär med er!
Mer
18 år 27 minuter sedan #38767 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet Min dag...
När han sa ngt sånt skullöe du sagt: jahaja, du vet väl att min läkare tycker jag är shitzofren?

Brodern skulle skämts som en hund tror jag.

Jag kopplar shitzofreni med galenskap själv, inte med dumhet.
Fast många är ju rätt dumma som är shitzofrena osså.. Inget jag märker här, men när jag besökt psykhak så...ja...

JU smartare man är, destå lättare är det nog att hålla symtomen borta.

så, du e nog rätt smart!
Mer
18 år 23 minuter sedan #38768 av Q.L
Svar från Q.L i ämnet Min dag...
Tack undrande! det värmde!
Mer
17 år 11 månader sedan #38771 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet Min dag...
Alla genier är ju fan galna, så...de normala är de sjuka, de jobbar för galna genier :P
Mer
17 år 11 månader sedan #38784 av Sofie
Svar från Sofie i ämnet Min dag...
Genikulten uppstod på 1800-talet har jag hört.

/Sofie
Mer
17 år 11 månader sedan #38785 av Sofie
Svar från Sofie i ämnet Min dag...
Romantiken...

/Sofie