Titta inte på gratis filmer varning för www3.putlockers.me/ !

Mer
4 år 6 månader sedan #1195799 av the dude
måste ha antivirus och säkerhet på datorn är farligt att surfa utan antivirus.!
jag har ingen AD blocker heller för den delen heller.
Mer
4 år 6 månader sedan #1195805 av the dude
håll dig borta från den siten jag fick trojaner och virus,spywaere när jag surfade där.!

misstänker att min dator har blivit hackad.:twisted:
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1195806 av PsychoWard
windows är ett virus!


jag fick ett tips i början på 2000-talet om att se allting som görs vid datorn och på internet som om det vore allmän kunskap , typ. tror det tipset har gett mig frid, inte minst eftersom det rimmar 100% med vad Jesus Kristus ska ha sagt medans Han vandrade denna planet, att det finns inget dolt som inte kommer uppenbaras.

och för den som är intresserad att forska i det så kan jag rekommendera att kolla upp "Intel IME". det är en processor som finns levererad med alla moderna intel-processor om jag förstått saken korrekt. alltså en processor som kan kontrollera och styra den "vanliga" processorn. det är en trojan de har inbakat alltså. från alla moderkort med Intels processorer som de släppt sedans 2008, om misstanken och uppgifterna jag fått stämmer, det går att läsa om på wikipedia. det var en ryss som hittat denna kretsen och de ställde Intel mot väggen och de erkände att det är en processor och att den kan styras av moderatorer och myndighetsutsövare, om jag kommer ihåg saken korrekt. men de ska inte ha förklarat för i vilket syfte, mig veterligen.

2008 var det väl då Obama ställde upp i president-valet

en.wikipedia.org/wiki/Intel_Management_Engine
Last edit: 4 år 6 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 6 månader sedan #1195807 av the dude
skicka mig länken är du snäll.?

tror att jag har fått en massa virus på datorn nu när jag inte har ett komplett antivirus skydd.:twisted:
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1195811 av PsychoWard
skickat flera länkar till ad-blocker för webbläsare redan. det är plugins och funkar mycket bra, tycker jag

vill du ha något vettigt i program format (exe-filer) till windows så är jag fel man att fråga

cc-cleaner vet jag att jag körde en del när jag använde windows men det har du ju redan
Last edit: 4 år 6 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 6 månader sedan #1195814 av the dude