Titta inte på gratis filmer varning för www3.putlockers.me/ !

Mer
4 år 6 månader sedan #1195789 av the dude
jag har fått fett mycket virus på min dator och trojaner har inget betal antivirus.

så min dator kan bli hackad och få trojaner och spyware mm.:P

måste fixa ett betal antivirus som man betalar för för att få skydd när jag surfar.
Mer
4 år 6 månader sedan #1195791 av the dude
tack skall testa Adblocker. tack.:vagen :tummenupp
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1195792 av PsychoWard
de kommer med nya funktioner hela tiden till windows och man kan misstänka att de bakat in säkerhetsbrister med vilje, det finns hemsidor där de lägger upp nya och gamla säkerhetsbrister och det är många som utnyttjar hålen. det finns hemsidor som förklarar hur man söker genom datorer automatiskt efter säkerhetsbrister

många hackers lär fokusera sig på windows eftersom det har många användare, det är samma med webbläsare. det lär vara mycket mindre risk att bli drabbad av ett virus genom Opera än Internet Explorer just för att det är mycket färre som använder den webbläsaren. samma princip med Linux men jag rekommenderar att dumpa allt från microsoft. dess grundare Bill Gates lär vara en mycket ond människa.

bill= räkningar , Gates= dörrar/portar - han släppte alltså Windows=fönsterna till vart? helvetet. vem ska betala den räkningen?

B.G har setts skryta på yt-klipp att hans farsa var chef för "planned parenthood" - en satanistisk sekt som söker att mörda oskyldiga änglar i livmodern. han har setts på ett annat klipp avslöjande om att de verkar för en minskning av antalet människor på jorden. det är fiender till livet och det är jävligt illa!
Last edit: 4 år 6 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 6 månader sedan #1195795 av the dude
Fan också alla kan hacka min dator har inget riktigt antivirus eller antispywaere.

skicka mig länken till Adblocker är du snäll.?
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1195796 av PsychoWard
Last edit: 4 år 6 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 6 månader sedan #1195798 av the dude
Adblocker.

skicka mig lanken är du snäll.?

har fått fett mycket trojaner och virus nu när jag surfar utan antivirus och anti spyware.:P :twisted: