Hur många av er har Netflix?

Mer
3 år 5 månader sedan #1294765 av Cosmos
Har Netflix men är lite periodare. Kan sitta hela dagar uppslukad av någon serie. Sedan kan det gå veckor utan att jag tittar. Funderar på att säga upp det. Zodiac tror jag att jag sett, det är väl en gammal film?
Mer
3 år 5 månader sedan #1294771 av Drummer
Se Bruce Springsteen Western Stars på Netflix. Han har haft mycket psykisk ohälsa!
Mer
3 år 5 månader sedan #1294820 av krokus
Ja, jag delar konto på Netflix med sambon. Men det är sällan som jag ser ensam på Netflix och liknande, har svårt att slappna av.
Mer
3 år 5 månader sedan #1294821 av Fantasio
Jag har haft funderingar på att skaffa Netflix, men det har inte blivit av. Har sett några serier hemma hos en kompis, men inte alla avsnitt av en enda serie. Den jag verkligen vill se heter "Stranger things". Nån som sett den?
Mer
3 år 5 månader sedan #1294822 av Drummer
Jag har sett Stranger Things! Ganska bra faktiskt!
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 5 månader sedan #1294840 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Hur många av er har Netflix?
Netflix har Star Trek Discovery. Senaste serien från Star Trek. Älskar science fiction. Men dom har ett väldigt dåligt utbud på bra rysare och skräckfilmer. Dom har mestadels skit-filmer i alla kategorier! Dessutom säger dom att dom har 2000 filmer eller 3000 filmer när dom har högst 200 nämen typ nästan. Netflix är ett rån om det inte vore för Star Trek Discovery!