Erfarenheter av Efexor?

Mer
19 år 2 månader sedan #9562 av maskrosman
Svar från maskrosman i ämnet Erfarenheter av Efexor?
Jag fick efexor efter det att zoloft skapat en rad biverkningar, det kändes som "el" i skallen, man är lite påtänd som av tex amfetamin.
Äter fontex nu och det är samma känsla, el under huden runt skallen, fast nu är jag dessutom lit mer kåt tror jag, Efexor vart jag inte alls kåt av.

Jag tycker inte jag får så mkt till effekt faktiskt.
Mer
19 år 2 månader sedan #9565 av hj
Svar från hj i ämnet Erfarenheter av Efexor?
min erfarenhet av efexor är just denna uppiggande efekt och att jag hade tur som var en av dom 50%som gick ner i vikt av den :lol:

hj
Mer
19 år 2 månader sedan #9776 av maskrosman
Svar från maskrosman i ämnet Erfarenheter av Efexor?
Jag har ätit efexor i ca 4 dagar nu. Jag blir så jävla illamående på morgonen efter nån timme att jag tagit dom at jag måste gå ut ur klassrummet och spy. Sen känns det hyffsat. Blir också otroligt slö och trött av dom. Verkligen jobbigt. Men jag verkar få det jobbigt med vilken medicin jag än äter, är en sån människa som får typ alla biverkningar och lite till :(
  • Christina
  • Besökare
  • Besökare
19 år 1 månad sedan #10278 av Christina
Svar från Christina i ämnet Efexor
Då jag blivit väldigt avtrubbad av Efexor och snarare utvecklat social fobi än tvärtom, blev skitdålig, gick från Cipralex till Efexor och fick en depression, det är inte klokt? De ville lägga in mig men jag vägrade, man blir likgiltig , tappar matlusten, vill inget , blir bara så jävla sammanbiten. Akta er ni kommer att få problem med värk när ni slutar, har ätit denna medicin innan im 5 år, var ett helvet att sluta, därför prövade jag Cipralex, nu Efexor igen, det är en helvetes medicin, tycker kognitiv terapi har funkat bäst för mig. Nu skall de blanda 37,5 mg Efexor + Citalopram 10 mg ( Efexor för värken) är det någon som har erfarenhet av detta? Snälla svara, snart vågar jag mig inte utanför dörren längre.
  • ?????
  • Besökare
  • Besökare
18 år 4 månader sedan #29867 av ?????
Svar från ????? i ämnet Erfarenheter av Efexor?
Synd att säga men det hjälpte mig inte ,så min läkare
undrar om min medicin bara rinner igenom kroppen.
o jag har provat alla dom vanligasom finns.
Mer
18 år 4 månader sedan #29892 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Erfarenheter av Efexor?
Alla får tyvärr inte effekt av antidepressiva utan det är bara 75 %. För de som får dålig till ingen effekt av antidepressiva brukar man först höja dosen och om det inte hjälper byta till ett antidepressiva, som verkar på ett annorlunda sätt än det man först prövat.