biverkningar

Mer
14 år 5 månader sedan #258619 av w200i
Svar från w200i i ämnet biverkningar

Molekylen skrev: Låter inte acceptabelt. Håller med mopa! Be att få byta. Ge medicin för att motverka medicins biverkning...hmm :tänk Det känns bara så fel! :väggen

I stort sett hela den samlade läkarkåren är nog överens med Er!
Mer
14 år 5 månader sedan #258645 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet biverkningar
Jag har egentligen inget att säga emot, men jag fortsätter att ta mina injektioner med Trilafon, för att jag har aldrig fungerat ihop med annan antipsykotika och är väldigt rädd för att byta.

Jag vågar inte för att jag fungerar alldeles utmärkt bra nuförtiden och jag tar mina akineton som ger utmärkt lindring till mig och mina biverkningar.

Jag vet det att det är en gammal till åren kommen medicin, men det har jag gemensamt med medicinen.

Fanns inte bättre förr och jag vågar inte riskera att få en psykos pga medicinbyte, det skulle nog sluta med att jag också avslutade mitt liv.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 5 månader sedan #258752 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet biverkningar
Ledbesvär är ingen känd biverkan av Trilafon utan dina ledbesvär måste nästan orsakas av något annat. Jag har tittat i FASS och jag kan inte hitta 6 månaders utsättning för Trilafon. Den maximala tiden för utsättning är nog 2-3 månader.
  • Khai
  • Besökare
  • Besökare
14 år 4 månader sedan #258994 av Khai
Svar från Khai i ämnet biverkningar
Man kan också be att få sänka dosen
Mer
14 år 4 månader sedan #258996 av Tonic
Svar från Tonic i ämnet biverkningar
Så här kan du ju inte ha det! Ring läkaren.
Kram på dig! :hjärta