Exanor???

Mer
14 år 2 månader sedan #281873 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Exanor???
mitt förslag är att du i morgon ringer vården och frågar, för ikväll lär du inte få något svar på dina frågor...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 2 månader sedan #281874 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Exanor???
:tänk Du tar ju injektioner eller? I så fall brukar man ha ett kort där sköterskan skriver upp tid för nästa injektion och skriver sina initialer i när hon gett dig den.

Titta på det kortet för att där borde stå medicinens namn! Om du har ett sådant kort, be injektionsköterskan att hon skriver upp sitt telefon nummer direkt till henne så att du kan ringa henne eller om det skulle vara akut nödvändigt att få reda på vad du har, så tar ofta akutpersonal och går igenom dina saker, för att just leta efter sådant, så den skall ligga i plånboken

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 2 månader sedan #281875 av Hesse
Svar från Hesse i ämnet Exanor???
Ja, det är ett bra tips, skall vara tillbaka från permissionen kl 12 om allt går bra då MÅSTE jag bara få svar, Jag kan ju inte få depåer som jag inte vet vad det är???

Kram Hesse.
Mer
14 år 2 månader sedan #281876 av Hesse
Svar från Hesse i ämnet Exanor???
Nissegossen, jag har inte fått injektionerna på öppenvården än, utan på sjukhuset där jag är nu. Men jag skall be om ett sådant kort. Tack för all hjälp och länkar

Kram Hesse.
Mer
14 år 2 månader sedan #281879 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Exanor???
Det är larvigt utav personalen, för att även om du är på sjukhus bör du snarast få ett kort!!!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 2 månader sedan #281882 av Hesse
Svar från Hesse i ämnet Exanor???
Skall be om ett kort, tack för all hjälp, sov gott

Kram Hesse.