Exanor???

Mer
14 år 2 månader sedan #281884 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Exanor???
Eftersom du har haft Haldol så är det ju inte den enligt dig. Då återstår i stort sett cisordinol, Trilafon som jag har och Risperdal consta.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 2 månader sedan #281887 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Exanor???
Om du är inlagd just nu och på avdelningen, så borde nattpersonal vara tillgänglig och det brukar gå att föra ett samtal med dem även om det är sent. I så fall bara fråga om vilken medicin du har..

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 2 månader sedan #281897 av Hesse
Svar från Hesse i ämnet Exanor???
Nissegossen, jag ringde avd, Trilafon är vad jag får, men jag vet inte hur den verkar och hur bra den är. Det visar sig om en vecka säger nattsyster. Hur sjutton kunde jag få det till Xanor? jag är helt borta i huvudet,
Mer
14 år 2 månader sedan #281905 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Exanor???
Trilafon har jag ju själv. Den är bra, bättre än cisordinol och haldol som också är gamla preparat. Få biverkningar. Om du kan klara dig utan medicin mot biverkningar, så great!

Då har du en bra medicin som ger dig ett skydd mot psykoser. Trilafon injektioner har jag stått på sedan 1980 och jag har då inte varit inlagd sedan 1986 alltså inte på 24 år.

Ge medicinen en chans!!!

Kolla in den här länken www.terapisnack.com/topic/trilafon

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 2 månader sedan #281936 av Hesse
Svar från Hesse i ämnet Exanor???
Det skall jag verkligen göra. TACK!!! :)
Mer
14 år 2 månader sedan #282019 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Exanor???
Trilafon är mycket bra och ger något bättre effekt än Abilify. Khai använder också Trilafon, så det är inte bara Nissegossen.