Kan man ta livet av sig med Stesolid?

Mer
12 år 1 månad sedan #470045 av Admin1
Det har gjort undersökningar och Personliga Ombud minskar inläggningarna på sjukhus med 80 %. Den stora fördelen är att man blir aktiverad bl.a brukar de ordna sysselsättning.
Mer
12 år 1 månad sedan #470047 av ensamflickan
Oj, vilka fina siffror! Ja, jag tror att de kan hjälpa mig rätt mycket. Vården är bra på mycket annat men har inte så stor koll på regelverket hos fk och af t ex. Där behöver man annan expertis. Förhoppningsvis kan de även hjälpa mig att söka jobb. Har sökt en del på egen hand men har inte fått napp.
Mer
12 år 1 månad sedan #470052 av Nissegossen
Hör av dig om du behöver hjälp.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 1 månad sedan #470053 av ensamflickan
Mer
12 år 1 månad sedan #470304 av Admin1
Ditt personliga ombud kan säkert hjälpa till med att ordna jobb åt dig. Arbete och sysselsättning är deras starkaste gren. Sedan är de också bra om man har problem med Försäkringskassan. Många med schizofreni har svårigheter att lösa problem och då passar ett personligt ombud bra som problemlösare, vilket säkert minskar stressen.
Mer
12 år 1 månad sedan #470322 av ensamflickan
Å, det vore underbart. Jag skickade in en jobbansökan igår. Hoppas så att jag blir kallad till intervju. Det skulle vara så härligt!