Risk med medicin...

Mer
10 år 8 månader sedan #604546 av Geta
Svar från Geta i ämnet Risk med medicin...
Kognitiv svikt är inte det samma som demens.
Mer
Mer
10 år 8 månader sedan #604662 av rebbe
Svar från rebbe i ämnet Risk med medicin...
dopamin minskande läkemedel förstör hjärnan. men även elektromagnetiska fält. Det kan vara en fruktansvärd kraft i magnetfälten vilket white tv rapporterat om att det drar och sliter i en. och alla som provat detta vet vilka spännande grejer man kan göra med en mäniska eller djur. Att hjärnan förstörs ja naturligtvis det bildas inflamtioner i hjärnan leder osv av småsår som bildas i samband med dessa mikrovågs vapen. Man kan alltså med telesystemen skära sönder mäniskor och inre organ yttre vävnader. Min farfar som fick cancer fick hela magsäken kapad med detta. så dessa små sår i hjärnan får hjärnan att förtvinna och krympa med större inflamerade områden!
Mer
10 år 8 månader sedan #604712 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Risk med medicin...
Om antipsykotika förstör hjärnan så skulle jag som tagit antipsykotika i drygt 20 år inte klara av att sköta denna komplexa och stora sajt och inte heller skulle jag kunna så mycket som jag gör om psykiatri samt en massa annat. Så dina påståenden rebbe är helt orimliga.
Mer
10 år 8 månader sedan #604819 av rebbe
Svar från rebbe i ämnet Risk med medicin...
det betvivlar jag! Dom flesta som tagit medecinerna är total slut efter 20 år men du kan ju haft extrem tur! skadorna finns till och med dokumeterade på bilder på nätet av hjärnor som stått under dopamin minskande medeciner under långtid.
dessutom är medecinska skador som diabetes och andra besvärr ganska stor. psykvården är full av mäniskor som är förstörda av dopamin minskadande och sjuka psykologer. Det räker med att sätta sig utanför bolaget så ser man psykologerna trava om dom inte tagit en lina kvällen innan. Det är ju även allmänt känt att man tar patienters tabletter och delar sins emmellan (typ benso). Dessutom är kalcium utdragningen inte nyttig för hjärnan när man bränner om patienter under kbt'n inflamationer bildas dessutom som ytterligare kan skappa problem men det bryr sig inte anders mårtenson på socialstyrelsen om dessa personer är bara leksaker för psykologer! en av anledningar till att andra sjukdomar sticker i höjden.
Mer
10 år 8 månader sedan #604833 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Risk med medicin...
Du svamlar rebbe. Nissegossen och Geta har också använt antipsykotika länge och 30-40 år. De mår hur bra som helst. Diabetesrisken ökar inte så mycket av antipsykotika och för Zyprexa som har störst risk ökar risken med 16 %. Du låter precis som Scientologernas skräckpropaganda, rebbe.