Vilken medicin har Khai fått nu?

Mer
10 år 5 månader sedan #623483 av Admin1
Har ni läst i RSMHBloggen, där Khai berättar om att han fått en medicin mot biverkningar, som hade en väldigt aktiverande effekt på honom. Tyvärr nämner han inte namnet på medicinen, men jag misstänker Akineton.
rsmhbloggen.se/2013/11/13/ny-aterhamtad/
Mer
10 år 5 månader sedan #623492 av Geta
Det undrade jag också när jag läste RSMH-bloggen. Att personer med psykisk ohälsa i Karlskrona får 500 kr
extra i handen varje månad måste vara Khai Chaus förtjänst tillsammans med Alain Topor.
Mer
10 år 5 månader sedan #623517 av Ready
Jag kanske borde testa Akineton också. Har aldrig provat den tillsammans med Serdolect. Men det finns väl en risk för sömnproblem?
Mer
10 år 5 månader sedan #623683 av Admin1
Serdolect har nästan minst risk för extrapyramidala biverkningar, så behovet av Akineton är minst vid just Serdolect. Jag tycker att man skall undvika Akineton om man kan för den är inte bra för närminnet och tänderna, eftersom den kan ge muntorrhet.
Mer
10 år 5 månader sedan #623804 av Ready
Jag tänkte att man kunde ta Akineton för att få ett litet tillskott av dopamin. Jag tror att den har den effekten?
Mer
10 år 5 månader sedan #623809 av Eos
Jag provade Akineton och jag fick genast jättedåligt närminne. Jag kunde inte prata med någon för när jag kom till slutet hade jag tappat tråden för längesedan.