Nitrazepam

Mer
10 år 5 månader sedan #628991 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Nitrazepam
Den sömn man får på dagens sömntabletter och insomningsmediciner ger ingen naturlig sömn. I dagsläget finns ingen sådan medicin. Men de kliniska prövningarna är klara på en ny medicin som bla testats på Sahlgrenskas sömncentrum. Den sägs ge naturlig sömn och jag väntar på den och den kommer troligen på marknaden 2015. Sahlgrenskas sömncentrum har för närvarande intagningsstopp och det går inte att få tid dit. Den nya sömnmedicinen ger heller knappt några kända biverkningar.

Jag tar så sällan sömntabletter för att den naturliga sömnen ger en bättre sömn och mindre sömnbehov samt att man lever längre om man inte tar sömntabletter.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 5 månader sedan #628992 av Geta
Svar från Geta i ämnet Nitrazepam
Nissegossen, både du och jag lever på övertid. Vad gör det då om man tar en insomningstablett.
Mer
10 år 5 månader sedan #628994 av Evillynn
Svar från Evillynn i ämnet Nitrazepam
Skulle den kunna komma till Sverige redan 2015 eller till USA eller liknande?
Mer
10 år 5 månader sedan #628998 av Evillynn
Svar från Evillynn i ämnet Nitrazepam
Alltså det är inte insomningen jag har problem med, utan det är att hålla mig sovandes.
Mer
10 år 5 månader sedan #629003 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Nitrazepam

Evillynn skrev: Skulle den kunna komma till Sverige redan 2015 eller till USA eller liknande?

sverigesradio.se/sida/artikel.as ... el=4798504

Är du intresserad, får du själv söka här <!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?p=5119...ewtopic.php?p=511951 [/url]<!-- l --> i dessa trådar som jag ger dig. www.viska.se/index.php/forum/vie ... 05#p505505

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 5 månader sedan #629135 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Nitrazepam
På Wikipedia finns också info om denna medicin. Tydligen kan vissa bli trötta dagen efter samt självmordstankar kan förekomma:
en.wikipedia.org/wiki/Suvorexant