Flunitrazepam nån som testat denna

Mer
9 år 11 månader sedan #666112 av silent
oki tackar för svar från alla

skall fundera om jag skall testa denna


men tappar den effekt efter ett tag eller är man verkligen tvungen att höja ? stämmer det
Mer
9 år 11 månader sedan #666136 av islaa
Japp. Det gör den. Jag tycker du ska testa nån antipsykotika som tröttar ner att sova på istället. Typ nozinan eller quetiapin.
Mer
9 år 11 månader sedan #666195 av Admin1
Skulle jag knappt få någon effekt av några olika sömnmedel och jag hade psykotiska symptom av och till då skulle jag fundera på att höja antipsykotikadosen eller byta till ett antipsykotika med starkare effekt. Men omega-3 och motion kan också vara ett alternativ, men effekten kommer långsammare än av att höja antipsykotikan.
Mer
9 år 11 månader sedan #666260 av Nissegossen
Richard efterlyste min story om skon, eller som den också heter, När jag stekte min sko. Den ligger här på viska
<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=2&am...ic.php?f=2&t=834 [/url]<!-- l -->

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 11 månader sedan #666264 av silent
har bestämmt mig att inte testa denna skit flunitrazepam verkar livsfarlig och som sagt sömn mediciner verkar inte hjälpa alls

väntar på Latuda och hoppas den kan hjälpa en mot sömnen och skiten man har m.m



Admin omega 3 tar jag och motion får jag så mycket jag kan och orkar ? fortfarande samma problem tyvärr med allt
Mer
9 år 11 månader sedan #666268 av Nissegossen
Prova med 50mg Seroquel till natten. Tror det kan hjälpa dig att sova.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum