Vill inte veta av Abilify längre... orkar inte

Mer
7 år 4 månader sedan #885501 av Lelle
det var synd att äppelcidervinägret blev verkningslöst. men första veckan hade det preparatet mycket god effekt...
Mer
7 år 4 månader sedan #885503 av Lelle
hon tycker min personlighet förändrades sedan jag fick den abilify för vi kände varann lite före jag blev sjuk, men orkar inte vet av den mer...
Mer
7 år 4 månader sedan #885504 av Lelle
minns december 2012 när vi umgicks, det var sista dagarna och vi hade så roligt, men tydligen skulle jag bli psykiskt sjuk men fick bästa avslutet för mina dagar som inte, innan allt började...

det går inte att jämföra. jag har levt två liv. det var helt annorlunda före januari 2013. allting kraschade ju efter första psykosen, fick gå ifrån skola och mycket
Mer
7 år 4 månader sedan #885510 av lärjungenMatteus
"Om någon kommer till mig och inte hatar sin far och sin mor, sin hustru och sina barn, sina bröder och systrar, ja, även sitt eget liv, så kan han inte vara min lärjunge"
Mer
7 år 4 månader sedan #885530 av Lelle
kan inte ringa för operatören har stängt av min surf och kunna ringa för att räkningen var lite försenad! hur som helst har inte tagit abilify de senaste dagarna, orkar inte vill inte veta av den mer. Är sårad av allt och tydligen måste jag få psykos igen för att få annan medicin, så jag får komma till andra människor som ger mig något annat..

det var den julen det.
Mer
7 år 4 månader sedan #885531 av Lelle

Zoro skrev: Du måste ju få testa en annan medicin. Låter hel kajko. Stå på dig!


tydligen måste jag få psykos för att det ska bli av. så jag får komma till andra människor som kan ordinera.

jag berättade hur det var med abilify för läkaren förra gången, men hon bara hade denna attityd: "men abilify kan det inte vara för den är så bra" och skyller på att jag är hungrig hela tiden med eller utan abilify och så skickar hon mig på blodprov för tro att hon kan bevisa det. nu är jag som tur var inte rädd för stick och så men ändå. värsta snurren