Bästa medicinen mot grov ångest

Mer
7 år 2 månader sedan #906175 av Nissegossen
kattzy, kika på den här länken om lagerblad. jag bränner dem i en ljushållare för att hålla varm mat på bordet, just varm.
Dock skall man inte äta dem utan när maten är färdiglagad skall man ta bort dem innan serveringen, men det intressanta kommer när man bränner dem, då¨lagerblad ger en känsla av lugn i lägenheten och jag visade min kp dem och han är noga med luften han andas, jag har rökt så hela lägenheten inpyrd med rök. Därför har han kommit med en luftrenare som står här och brummar. dessutom såg jag på länken jag gjorde sökning på lagerblad och i medelhavs området är den använd i tusentals år och på länken står det att den är bra mot ångest och det är därför, man bla eldar med dem. Min Kp vart intresserad eftersom det låg lagerblad på bordet och jag hade även satt en essensburk med eukalyptus på bordet och jag sade om du tänder ett värmeljus och droppar ned essensolja i den får du ett doftljus och jag frågade honom för med de glasögonen kunde jag inte läsa texten. Han sade Eukalyptus, nu har jag bränt lagerblad ca 3st

Här har du länken
www.mumsigast.se/2017/02/11/brann-lagerb...det-har-fantastiskt/

Kanske det kan vara användbart för andra exv Geta? Vad säger du?

Lagerblad är ju stående i kryddskåpet hämta och bränn. eller gör te på dem, men ät dem inte

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 2 månader sedan #906307 av Kattzy
Nja inget rus. Lite deprimerad konstigt nog, lite lugnare och kåt.
Skitskum kombination!
Mer
7 år 2 månader sedan #906331 av Admin1
Hur är din sömn? Kåtheten kan tyda på ökat dopamin och kanske tecken på psykos, mani eller hypomani. Men vid förhöjt dopamin brukar sömnen vara påverkad, men Zeldox är tröttande.
Mer
7 år 2 månader sedan #906384 av Devetdu
Zeldox kan göra dig lite deprimerad, men värst är Risperdal som gör dig mycket deprimerad.
Mer
7 år 2 månader sedan #906390 av Nissegossen

Kattzy skrev: Nja inget rus. Lite deprimerad konstigt nog, lite lugnare och kåt.
Skitskum kombination!

Vad sjutton då, jag är också kåt, men vad hjälper när Gud är programledaren och står på scen med publik i huvudet, och ingen finns att förlösa Känslorna?

Trots det lever min förlossare.
När man inte kan själv, kan ingen hjälpa en. :hjärta
Förövrigt fylle snack

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 2 månader sedan #906404 av Drummer

Admin1 skrev: Hur är din sömn? Kåtheten kan tyda på ökat dopamin och kanske tecken på psykos, mani eller hypomani. Men vid förhöjt dopamin brukar sömnen vara påverkad, men Zeldox är tröttande.


Därför många Porrstjärnor går på Kokain för att få bättre sexdrift!