Medicinen (Haldol) är slut, apoteken har stängt!?

Mer
5 år 9 månader sedan #1069571 av Geta
Tillverkningen och distributionen av medicin är så slimmad att sådant här händer att medicinen tar slut. Antagligen är det likadant med apotekspersonalen att de får stänga om någon är sjuk.
Mer
5 år 9 månader sedan #1069596 av Richard
Vilken tur!

Jag ringde min syster för att kolla ändå! De hade en förpackning i.a.f. Så det klarade sig!
Mer
5 år 9 månader sedan #1069768 av Admin1
Bra att det löste sig för dig.
Mer
5 år 9 månader sedan #1069779 av Nissegossen
Här stan jag har apoteket på Östra dit kan jag gå när de öppnar, samt att receptet var slut, gick till akutintaget, samma för hela stan och visade legg och sade mitt recept är slut, vill ha dessa mediciner. De gick bort till datorn och jag fick de tabletter jag behövde och fick tag i personal på måndagen svaret var varför sade du inte till innan helgen. Min läkare där trodde jag missbrukade varför jag inte kunde få nya tabletter fören tabletterna var slut för mig. Ang det beklagade mig till min ssk, jag sade min läkare kan inte vara fullt utbildad och antingen är under utbildning eller ren idiot

nästa gång han kom sade han, det är en hon, men utbildad men ny underläkare han sade nu står i din journal utan missbruksrisk vilket är sant avseende mediciner.

Att jag dricker alkohol är ju uppdagad för längesedan.Det att jag måste först slut på medicin, innan jag kunde hämta ut var rent horribelt då jag har mediciner för natten vilket gjorde att jag inte kunde ha mediciner hemma som buffert om det skulle inträffa så att jag inte kunde hämta ut, då får jag påtalad det igen. jag är trött på det och den gången gjorde mig helt förbannad

Hur missbrukar man Quetiapin, lergigan och theralen för att sova?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 9 månader sedan #1069795 av Geta
Nu i juli är alla apotek här i stan stängda på lördagar. Här finns inget sjukhusapotek att gå till.
Mer
5 år 9 månader sedan #1069801 av Nissegossen
Nu i juli är alla apotek här i stan stängda på lördagar. Här finns inget sjukhusapotek att gå till. Grann stan Geta?

Efter som jag är här är spärrad pga spamningstiden 90 tiden varar vad det verkar vara hela dan. Är jag skeptisk till att lägga in det igen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum