Seroquel

Mer
18 år 3 månader sedan #33091 av Moonlight
Svar från Moonlight i ämnet Seroquel
hade zeldox också....fick kryp i bena och hjärtklappning, men seroquel har jag haft nu i över ett år
Mer
18 år 3 månader sedan #33118 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Seroquel

Perra skrev: Tack för svar!!! :lol: :lol:
Så man vet alltså inte varför dem biverkningarna kan uppstå??Vad kan man göra ifall man skulle få tex leverinflammation el gulsot??Finns det något bot?


Jag fick en leverreaktion på Hibernal för många år sedan... avföringen blev vit och jag lite gul några dagar... jag fick sluta med all neurolelptika ett tag... och fick senare Haldol istället (det här var på tidiga 1980-talet)...
Leverreaktionen gick tillbaka rätt snabbt när kroppen slapp medicinen, och jag har inga problem från det idag...
Mer
18 år 2 månader sedan #33121 av lostlife
Svar från lostlife i ämnet seroquel
Jag har ätit seroquel 8 månader 200 mg morgon och 600 mg på kvällen och den är bra kan bli lite "go i huvvet" men det beror mest på att jag blandar med mina andra mediciner.....
  • lotta
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #33124 av lotta
Svar från lotta i ämnet Seroquel
Jag har själv bipolär sjukdom samt adhd. Zyprexa 5mg / dag och ritalina 10mg 3 ggr om dagen har gjort susen för mig Har du inte fått någonting för din adhd ?
Mer
18 år 2 månader sedan #33174 av Marduk
Svar från Marduk i ämnet Seroquel

lotta skrev: Jag har själv bipolär sjukdom samt adhd. Zyprexa 5mg / dag och ritalina 10mg 3 ggr om dagen har gjort susen för mig Har du inte fått någonting för din adhd ?



Hej!

va jag som va "Gäst och frågade angående Seroquel"
*glömde logga in*

jo jag har för min adhd, har ätit 18mg Concerta sen innan jul och
ska höja nu till 36mg,skall få Lamitcal oxå för depp.
så jag hoppas på att det blir lite bättre :)

/marduk
  • lotta
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #33176 av lotta
Svar från lotta i ämnet Seroquel
Jag provade conserta men triggade i gång på den Blev hyperkoncentrerad och nästan manisk Lägsta dos på ritalina funkar perfekt för migVarför skall du höja dosen