Stilnoct, Imovane, Nitrazepam

Mer
19 år 6 månader sedan #5575 av Moonlight
Stilnoct, Propavan, Imovane, Nitrazepam. Vad har ni upplevt för nåt med dessa, jag undrar att är det som med stilnoct att man kan se saker konstigt och få hallucinationer eller sån, blir man så på de andra också?
Mer
19 år 6 månader sedan #5576 av Moonlight
kan jag dessutom få rohypnol av läkaren om jag säger att jag vill pröva den för sömnbesvär.
Mer
19 år 6 månader sedan #5577 av Johan
Svar från Johan i ämnet Stilnoct, Imovane, Nitrazepam
Imovane fick jag en besk smak i munnen av som höll i sig ett halvt dygn. Allting smakade beskt. Men jag sov bra. Jag märkte inte av några hallucinationer eller dylikt. Nitrazepam sov jag bäst med men var trött dagen efter.
Mer
19 år 6 månader sedan #5578 av Interlude
Jag har tagit imovane, jag somnade aldrig av dom så jag överdoserade ofta vilket ledde till minnesluckor och personlighetsförändring faktist.
dessutom var det en bitter smak i munnen man fick av dom, kunde inte ens dricka vatten utan att känna av den smaken. nu har jag propavan som är betydligt bättre för mig!
Mer
19 år 6 månader sedan #5583 av erco
Svar från erco i ämnet Stilnoct, Imovane, Nitrazepam

Interlude skrev: Jag har tagit imovane, jag somnade aldrig av dom så jag överdoserade ofta vilket ledde till minnesluckor och personlighetsförändring faktist.
dessutom var det en bitter smak i munnen man fick av dom, kunde inte ens dricka vatten utan att känna av den smaken. nu har jag propavan som är betydligt bättre för mig!

Jag har provat allt. Men inget hjälper förutom rohypnol det är synd för det försvinner snar hör i norge. Men jag har hört att det finns sömnsenter där man kan lära sig att sova.
Mer
19 år 6 månader sedan #5589 av ninni
Svar från ninni i ämnet Stilnoct, Imovane, Nitrazepam
Hej!

Min erfarenhet av Stilnoct är att jag blev berusad av tabletten, totalsnurrig, när jag lagt mig fick jag gå upp och gå på toa för att kräkas. Dagen efter skulle jag upp och jobba kl 7 (taxiförare) och hela förmiddagen var jag oerhört aggresiv och hade kunnat slå vem som helst på käften!!!
Det var ev 1 (en) tablett. Nästa gång tog jag 1/2 tablett och blev snurrig av den också, men inte illamående eller aggresiv. Nu tar jag inte längre dem utan jag tar 1 10mg:s Sobril som jag brukar somna bra på!

ninni