Viska!

Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1075461 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Viska!
Kom ihåg att anledningen ni kan posta på Viska beror på att jag och andra jobbar gratis åt er. Forumet bygger på att någon jobbar gratis och dessutom kan sina saker. Sajter brukar läggas ner av två orsaker - bråk och inkompetens dvs ingen klarar av att sköta sajten. För att någon skall vilja hjälpa er och sköta sajten åt er får det inte vara för mycket bråk. Skulle du vilja jobba gratis och hålla på med bråkmakare? Nej ingen vill det. Ni måste sluta bråka och förstå att alla måste bidraga till en trevlig stämning för att sajten skall leva vidare.

Jag kommer att tuffa till mig vid bråk och stänga av sajten ett dygn för att alla skall förstå att bråk är skadligt för sajten.
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 9 månader sedan #1075493 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Viska!
Jag skrev att jag solat och badat och Ready undrade om jag solade naken. Han outade mitt namn strax efter att vi hade pmat. Ready tror att universum kretsar kring honom och är man inte intresserad av vad han har att komma med hatar han en. Han har provocerat kan man säga. Jag har rätt att bemöta det.
Mer
5 år 9 månader sedan #1075494 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Viska!
Kan bara hålla med förr var det god ton på forumet, vilket vi kallade för viska andan alla drog sitt strå till att bibehålla den numera finns knappt ett spår av den. Jag vill gå tillbaka till det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 9 månader sedan #1075495 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Viska!
Nu har Admin satt ner foten och kommer inte hålla med att acceptera bråk mm!

Admin påbörjade sin resa med liv och lust! Admin har drivit sajten i 15 år!

Om det uppstår bråk Admin tycker jag inte att du ska stänga av sajten för alla utan dom som bråkar!
Mer
5 år 9 månader sedan #1075496 av björk
Svar från björk i ämnet Viska!
En gång skällde en som hette
Tommy Offerlind på att jag inte varit ajour med
verkligheten när hen påstod att 2 lesbiska
kysstes mitt i en bona väg. Han bedrog sin fru med min kontakt person som blev enhetschef för korttidsboende för äldre i Ystad. Och kallade sitt klientel pussys. Han startade sedermera ett band i Ystad Tommy J Tropp
Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1075498 av Geta
Svar från Geta i ämnet Viska!
Recard2016 anser att det är en utopi att det ska vara lugnt på Viska med våra diagnoser.

Han är inte ett dugg intresserad av psykiatri utan vill bara banka in politik i våra huvuden. Finns det inte avdelningar på Flashback för sånt.
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Geta.