Viska!

Mer
5 år 9 månader sedan #1075501 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Viska!
Jag ska inte bråka mer.
Mer
5 år 9 månader sedan #1075503 av Geta
Svar från Geta i ämnet Viska!
Jag kan inte lova att jag inte kommer att bråka i framtiden. Jag går igång, när jag blir manipulerad. Svaga punkter utnyttjas. Admin1 anser att jag blir ett redskap för manipulatörerna.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 9 månader sedan #1075511 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Viska!
Ja, numera ägnar jag mig åt självcensur, förr var det verkligen högt i tak här på viska, men så är det inte längre pga avstängningar och dylikt från webbhotellet. Jag ska inte behöva ängslas för att jag försöker hitta rim och reson kring hur folk egentligen uppfattar varandra!

Men att ta parti för ngn måste man göra, om man vet att motparten som man dividerar med är en stark person, och att ngn kan göra förhastade saker, man måste tro på vad dem säger, annars bryr man sig inte! Men jag tycker ofta fel argument används när man bråkar med varandra, man nästan missbrukar språket? Min visdom är, var snälla med varandra, det kommer vi längre med! :grandpa :flag :hjärta

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 9 månader sedan #1075512 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Viska!
Jag tror att de flesta har hamnat i bråk med ngn här! Alltså de flesta aktiva medlemmar! Man ska aldrig tolerera mobbing och kränkningar för det bottnar oftast i att den som vill bråka och provocera har mycket problem! Sedan om man i livet slänger lite skit på varandra med glimten är en annan sak! Men när det blir på allvar ska man inte tolerera!
Mer
5 år 9 månader sedan #1075514 av Geta
Svar från Geta i ämnet Viska!
Jocke, du kan väl inte ha en aning om vad folk säger på chatten.
Mer
5 år 9 månader sedan #1075521 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Viska!
Jo det e provocerande att ha åsikter, det får man inte ha.