Viska Andan!

Mer
4 år 9 månader sedan #1172522 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Viska Andan!
Men idag lever väl du Geta ett ganska harmoniskt liv generellt.
Mer
4 år 9 månader sedan #1172524 av Geta
Svar från Geta i ämnet Viska Andan!
Ja, idag är jag en glad pensionär och hamnar sällan i något dike, som min psykoterapeut på 1980-talet tyckte att jag gjorde stup i kvarten.
Mer
4 år 9 månader sedan #1172527 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Viska Andan!

Geta skrev: Ja, idag är jag en glad pensionär och hamnar sällan i något dike, som min psykoterapeut på 1980-talet tyckte att jag gjorde stup i kvarten.


Jag är
Relativt öppen med att jag har haft psykos på min arbetsplats. Jag kände att det var nödvändigt eftersom jag var psykotisk på
Arbetsplatsen i flera månader och betedde mig väldigt konstigt.
Mer
4 år 9 månader sedan #1172535 av wasp
Svar från wasp i ämnet Viska Andan!
Öppen och öppen?? Går ju på ett dagcenter, så grannarna (några) tror jag är fullständigt efterbliven.
Mer
4 år 9 månader sedan #1172538 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Viska Andan!
Glad jag hittade hit.

/Dave
Mer
4 år 9 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1172539 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Viska Andan!
Jag är öppen om min sjukdom och grannarna läser vad jag skriver här på viska. hur jag vet? Det är allt mellan himmel och jord som jag märker det specifikt olika saker som jag uttalat på viska.se.

Samt en liten parvel som kunde vara kanske fyra år, när han såg mig när vi möttes sade han, hej Nissegossen...

Samt en före detta granne, han är polis, han sade du tar väl din medicin, annars tar vi in dig?

Han fick vid ett tillfälle en bunt papper med texter jag skrivit, han sade nästa gång vi sågs, Nisse du är fan inte klok nu tror jag vad som helst om dig. Jag tog med dina texter till jobbet och nu fan har du säpo på dig också

Jag märkte det senare då det ringde i min telefon han sade är du radio amatör, när jag sade nej så avslutade han samtalet.

På den tiden sade jag mitt telefon nummer när jag svarade telefon pga det hörde han det eftersom de buggat min lägenhet.

Övertydligt de har ingenting på mig för att ta in mig på förhör, de har inget på mig

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 9 månader sedan by Nissegossen.