forumregler

Mer
4 år 7 månader sedan #1189171 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet forumregler

PsychoWard skrev: Greta, dina känslor är inte herre över mig.



Rent allmänt är du ful i mun, du passar inte på viska, du har härskar taktik och är allmänt sur. Om du inte har makt över Admin hemställer jag frågan, skall han vara kvar och förstöra viska.se?

Över mig har du ingen makt om du inte fått den av den högste!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • PsychoWard
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 7 månader sedan #1189174 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet forumregler
Matteus 20:24-27 Svenska 1917 (SV1917)

^24 När de tio andra hörde detta, blevo de misslynta på de två bröderna.

^25 Då kallade Jesus dem till sig och sade: »I veten att furstarna uppträda mot sina folk såsom herrar, och att de mäktige låta folken känna sin myndighet.

^26 Så är det icke bland eder; utan den som vill bliva störst bland eder, han vare de andras tjänare,

^27 och den som vill vara främst bland eder, han vare de andras dräng,
Mer
4 år 7 månader sedan #1189181 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet forumregler

PsychoWard skrev: Matteus 20:24-27 Svenska 1917 (SV1917)

^24 När de tio andra hörde detta, blevo de misslynta på de två bröderna.

^25 Då kallade Jesus dem till sig och sade: »I veten att furstarna uppträda mot sina folk såsom herrar, och att de mäktige låta folken känna sin myndighet.

^26 Så är det icke bland eder; utan den som vill bliva störst bland eder, han vare de andras tjänare,

^27 och den som vill vara främst bland eder, han vare de andras dräng,


Vad du själv skriver gör du inte, dra iväg långt bort. Jag vill icke se dig här.


Denna har du i förutom det dubbla kärleksbudet som Jesus sade, den omfattas av de flesta av jordens religioner, du lyder inte ens efter det.
sv.wikipedia.org/wiki/Den_gyllene_regeln
Du kan inte göra något bättre för oss, utom att ge dig iväg, vad du själv skriver gör du inte, utan hackar på oss helt utan anledning än du dig själv. Du omfattar inte den lära som Jesus lärde ut, du har gemenskap med den orm du hör till.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • PsychoWard
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 7 månader sedan #1189185 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet forumregler
världens religioner är av Djävulen.

Jesus Kristus är Den Levande Guden som söker en personlig relation med alla sina barn.

Mer
4 år 7 månader sedan #1189187 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet forumregler

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • PsychoWard
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 7 månader sedan #1189188 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet forumregler
Lukas 4:28-37 Svenska 1917 (SV1917)

^28 När de som voro i synagogan hörde detta, uppfylldes de alla av vrede

^29 och stodo upp och drevo honom ut ur staden och förde honom ända fram till branten av det berg som deras stad var byggd på, och ville störta honom därutför.

^30 Men han gick sin väg mitt igenom hopen och vandrade vidare.

^31 Och han kom ned till Kapernaum, en stad i Galileen, och undervisade folket på sabbaten.

^32 Och de häpnade över hans undervisning, ty han talade med makt och myndighet.

^33 Och i synagogan var en man som var besatt av en oren ond ande. Denne ropade med hög röst:

^34 »Bort härifrån! Vad har du med oss att göra, Jesus från Nasaret? Har du kommit för att förgöra oss? Jag vet vem du är, du Guds Helige.»

^35 Men Jesus tilltalade honom strängt och sade: »Tig och far ut ur honom.» Då kastade den onde anden omkull mannen mitt ibland dem och for ut ur honom, utan att hava gjort honom någon skada.

^36 Och häpnad kom över dem alla, och de talade med varandra och sade: »Vad är det med dennes ord? Med myndighet och makt befaller han ju de orena andarna, och de fara ut.»

^37 Och ryktet om honom spriddes åt alla håll i den kringliggande trakten.