forumregler

Mer
4 år 7 månader sedan #1189189 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet forumregler
Jag matar inte dig mer, troll

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 7 månader sedan #1189214 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet forumregler

Nissegossen skrev:

PsychoWard skrev: Matteus 20:24-27 Svenska 1917 (SV1917)

^24 När de tio andra hörde detta, blevo de misslynta på de två bröderna.

^25 Då kallade Jesus dem till sig och sade: »I veten att furstarna uppträda mot sina folk såsom herrar, och att de mäktige låta folken känna sin myndighet.

^26 Så är det icke bland eder; utan den som vill bliva störst bland eder, han vare de andras tjänare,

^27 och den som vill vara främst bland eder, han vare de andras dräng,


Vad du själv skriver gör du inte, dra iväg långt bort. Jag vill icke se dig här.


Denna har du i förutom det dubbla kärleksbudet som Jesus sade, den omfattas av de flesta av jordens religioner, du lyder inte ens efter det.
sv.wikipedia.org/wiki/Den_gyllene_regeln
Du kan inte göra något bättre för oss, utom att ge dig iväg, vad du själv skriver gör du inte, utan hackar på oss helt utan anledning än du dig själv. Du omfattar inte den lära som Jesus lärde ut, du har gemenskap med den orm du hör till.


Bra rutet av dig Nissegossen!

PsychoWard är en förvirrad stackare som hatar kvinnor, bögar och tydligen judar också. Bilderna på Jesus är ganska erotiskt präglade och säger oss att psychot kanske har en splittrad könsidentitet. Det är inget att skämmas för psycho, det är bara synd om dig och ditt självhat.
  • PsychoWard
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 7 månader sedan #1189219 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet forumregler
Cosmos, känner du att det drar till mellan benen när du ser en bild som ska föreställa Jesus Kristus döda kropp hänga på korset, så kan jag ju säga då att jag misstänker att det finns en pervers ande på viska-servern, men att jag skulle vara ansvarig för den är lite långsökt.
Mer
4 år 7 månader sedan #1189253 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet forumregler
Vad mysig du är Psyckw....
  • PsychoWard
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 7 månader sedan #1189266 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet forumregler

Amandara skrev: Vad mysig du är Psyckw....

det hoppas jag inte.

inte snygg heller, vill jag tillägga. iaf stod det så på en polisanmälan mot mig, typ: "han är inte snygg alls!"