Snart webbhotellbyte

Mer
4 år 5 månader sedan #1205439 av Admin1
Webbhotellet förbjöd mig att skicka ut nyhetsbrev och därför skall jag snart byta webbhotell. Att flytta sajten tar max några timmar, men sedan tillkommer justeringar. Att flytta viska.se eller ompekning tar 1-3 dagar. Sedan är sajten igång igen. Jag är lite besviken på nuvarande webbhotellet Inleed. Tycker att det var dåligt långa perioder, så lika bra att byta. Sajten har funnits i 16 år, men det är bara det andra webbhotellbytet vi gör.
Mer
4 år 5 månader sedan #1205441 av Geta
Svar från Geta i ämnet Snart webbhotellbyte
Den här gången har ju inte webbhotellet stängt av Viska helt, som det danska webbhotellet gjorde en natt. Det måste bli enklare då.
Mer
4 år 5 månader sedan #1205451 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Snart webbhotellbyte
Nej, vad nervös jag blir. Måste jag tömma cachen och allt vad det heter? Jag kan inget sådant.
Mer
4 år 5 månader sedan #1205457 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Snart webbhotellbyte
Nej, inget sådant krävs Fantasio, Jag har övat på detta moment säkert 30 gånger.
Mer
4 år 5 månader sedan #1205458 av Geta
Svar från Geta i ämnet Snart webbhotellbyte
Det som förvånar mig, Fantasio är att du nu är så tappad bakom en vagn, när du gjorde så avancerad värnpliktsutbildning.
Mer
4 år 5 månader sedan #1205460 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Snart webbhotellbyte
Jag vet, Geta. På repmötet i det militära skötte jag en bärbar dator som man kan säga var föregångare till mobiltelefoni. Den kunde skicka text till en annan operatörs radio. Jag har blivit barn på nytt.