Snart webbhotellbyte

Mer
4 år 5 månader sedan #1205462 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Snart webbhotellbyte

Geta skrev: Det som förvånar mig, Fantasio är att du nu är så tappad bakom en vagn, när du gjorde så avancerad värnpliktsutbildning.


Geta, hacka inte på Fantasio, du är inte han och ingen annan än Fantasio, du vet inte hur det känns för honom, ibland är du mycket okänslig


Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 5 månader sedan #1205464 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Snart webbhotellbyte
Varje människa gör så bra den kan varje dag, blir det inte så bra en dag var det så bra man kunde den dagen jag önskar fler som kan säga det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 5 månader sedan #1205472 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Snart webbhotellbyte
Är det bilderna som är problemet? Det har ju kommit en eu-lag som förstärker copyrightskyddet på bilderna, kan det vara därför webhotellet har vägrat Admin tillstånd att skicka nyhetsbrevet?

Vars är världen på väg?
Mer
4 år 5 månader sedan #1205482 av krokus
Svar från krokus i ämnet Snart webbhotellbyte
Admin1,
Är det pga webbhotellet som gjort att jag inte längre får mail om svar i trådar? Eller har jag råkat komma åt någon inställning? :tänk
Mer
4 år 5 månader sedan #1205488 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Snart webbhotellbyte
Jocke,
Webbhotellet påstod att när jag skickade ut nyhetsbrevet, så kom det massor av studsar pga ogiltiga e-postadresser. men det är kanske en eller två på 700 mail. Jag får inga sådana studsar. Ja, sajtens mail fungerar ej längre och då får man inga notifieringsmail.
Mer
4 år 5 månader sedan #1205489 av Geta
Svar från Geta i ämnet Snart webbhotellbyte
Kommer det något nyhetsbrev idag?