Tack för Viska

Mer
4 år 4 månader sedan #1209480 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Tack för Viska
Jag sitter här och läser på Viska varenda dag sedan 2000-frös-ihjäl. Men, så har jag tomteluva också... Tycker Viska är bra.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
4 år 4 månader sedan #1209482 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tack för Viska
dags igen nu sista gången för idag tacksam för det

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 4 månader sedan #1209487 av Kn@sen
Svar från Kn@sen i ämnet Tack för Viska
Kommer inte ihåg när jag blev medlem men varför, lång historia inte aktuellt idag.
Dyker in här då och då för att skriva några rader om ditten och datten.
Bra att Viska finns och förhoppningar att den fortfarande gör så i framtiden.
Mer
4 år 4 månader sedan #1209492 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tack för Viska
Det skulle vara knasigt om viska.se försvann

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 4 månader sedan #1209575 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Tack för Viska
Jag hängde på depressionsforumet Limbo sedan 2000 ca. Visste om viska då en del medlemmar var med på både Limbo och viska. Var livrädd för att vara schizofren och gick inte med förrän 2011, då hade Limbo lagt ner. Det fanns en sajt som hette manodepp oxå och där hängde jag mycket. Men manodepp lades oxå ner. Och en del år hade jag inte dator. Var livrädd för att vara övervakad. Men viska sen 2011 då. Trivs bra.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1209651 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tack för Viska
Tänk vad tråkigt det skulle vara utan Viska. Jag är inne på denna sida flera timmar om dagen.

Nu har jag läst nyhetsbrevet. Jag brukar läsa det via Viska, som inloggad. Ja just det, det var så sant. Jag har inte köpt mobiltelefon än. Jag bara skjuter på det.
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Admin1.