Tack för Viska

Mer
4 år 4 månader sedan #1209668 av krokus
Svar från krokus i ämnet Tack för Viska
Innan Viska hängde jag lite på Helgon och Aspergerforum. Någon på Helgon tipsade om Viska. Dessutom hade jag nyligen börjat med Invega när jag registrerade mig här för 10 år sedan. Men jag började inte skriva förrän lite mer än ett år senare.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1209676 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tack för Viska
Krokus, du firade tio år som medlem i onsdags. Grattis!
Mer
4 år 4 månader sedan #1209677 av krokus
Svar från krokus i ämnet Tack för Viska
Fantasio,
Cool. Tack! :)
Mer
4 år 4 månader sedan #1210648 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Tack för Viska

memphis skrev: Jag har undrat ibland hur många vi är, vi som är mest aktiva på Viska. Kanske är det 60 personer? Eller 100?

På gamla sajten fanns det ett program som kollade hur många medlemmar, som besökte sajten dagligen och det var 100 st. Sedan är det 1000-3000 andra besökare.
Mer
4 år 4 månader sedan #1210675 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tack för Viska

Amandara skrev: Jag hängde på depressionsforumet Limbo sedan 2000 ca. Visste om viska då en del medlemmar var med på både Limbo och viska. Var livrädd för att vara schizofren och gick inte med förrän 2011, då hade Limbo lagt ner. Det fanns en sajt som hette manodepp oxå och där hängde jag mycket. Men manodepp lades oxå ner. Och en del år hade jag inte dator. Var livrädd för att vara övervakad. Men viska sen 2011 då. Trivs bra.


socialanatet.se/bipolarna/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 4 månader sedan #1210680 av memphis
Svar från memphis i ämnet Tack för Viska
Uppdaterade min telefon idag och det är alltid lite nervöst att starta den efter det. Då kom jag att tänka på Viska som Admin uppdaterar då och då. Måste vara lite nervöst att göra det! Kudos till Admin!