Tack för Viska

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1261998 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tack för Viska
Att skriva av sig tycker jag hjälper och jag gör det ofta på detta forum. Fast jag försöker att lägga band på mig och inte starta nya trådar varje dag. Jag är så tacksam för Viska.

Ett stor tack till vår outtröttlige Admin1. Viska är lätt den bästa sajten på hela Internet.
Last edit: 3 år 10 månader sedan by Fantasio.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 9 månader sedan #1266709 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tack för Viska
Jag kommer att sörja om Viska läggs ned. Jag lägger flera timmar om dagen på att vara här. har idag skrivit av mig, kanske lite väl mycket. Men det är som terapi för mig.
Mer
3 år 9 månader sedan #1266722 av Lejonhjärta
Svar från Lejonhjärta i ämnet Tack för Viska
17 år är lång tid, tänk vad Admin1 har fått jobba med Viska på olika sätt. Det är faktiskt beundransvärt.

Men han har skrivit att Viska är ett "projekt". Tänk på att allt har ett slut. Precis som allt annat här i livet, så är det väldigt bra att ha en plan B.
Mer
3 år 9 månader sedan #1266730 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tack för Viska
dela kontaktuppgifter

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 9 månader sedan #1266732 av Geta
Svar från Geta i ämnet Tack för Viska
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 6 månader sedan #1291037 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tack för Viska
Jag kommer att tipsa en vän om Viska. Jag har bara varit hemma hos honom (gruppboende) en gång, vi känner inte varandra så väl. Men vi har börjat ha daglig telefonkontakt. Han har "schizofren personlighetsstörning", eller nåt i den stilen. Sedan har jag en annan vän som varit sjuk sean 90-talet. Han har varit medlem här, men avslutade sitt konto för säkert 15 år sedan.