Vad är förutsättningen för viska.se?

Mer
3 år 7 månader sedan #1279536 av Admin1
När det blir problem måste man kunna arbeta hårt och snabbt. De flesta här har väldigt låg arbetskapacitet kanske 10 %, men t.ex jag kan jobba mer än 200 % om jag vill. T.ex när webbhotellet One.com stängde av oss. Då krävdes en veckas intensivt jobb, som var så svårt att ingen här hade klarat av det. Man måste ha hög arbetskapacitet. Dålig arbetskapacitet hos folk här är en begränsande faktor också. Jobbet här kräver nog minst 25 % arbetstid. Det är för mycket för de flesta här.
Mer
3 år 7 månader sedan #1279537 av Geta
Kan tänka mig Admin1 inte vill se hur Viska urartar under andras ledning. Intresserade kan starta en enklare sajt om schizofreni.
Mer
3 år 7 månader sedan #1279550 av Nissegossen

Geta skrev: Vi diskuterade det för några månader sedan. Det verkar inte finnas någon som kan eller vill ta över driften av Viska.


Det krävs en modig person med ibland hårda nypor och mycket teknisk kunnig person som kan it och dessutom en som har erfarenhet och special intresse av psykisk sjukdom te x en med Aspergers samt psykossjukdom som inte sitter fast i Aspergers forum


Känner du dig manad hör av dig, du får gärna vara halvgammal, viska.se skall överleva mig

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 7 månader sedan #1279552 av Admin1
Bipolarna.se är nu stängd, men de har exakt samma system som oss Joomla. För en 6 år sedan krävdes en lite komplicerad uppgradering. Bipolarna var stängda i 3 månade för uppgradering, medan jag klarade den på 3 dagars stängning. Om man inte kan sina saker och jobbar snabbt blir sajten stängd ofta och länge.
Mer
3 år 7 månader sedan #1279564 av memphis
Det viktigaste tycker jag, när Viska stängs, är att medlemmarna som är en enorm tillgång, blir informerade INNAN stängningen om en eventuell fortsättning i annan regi.
Mer
3 år 7 månader sedan #1279565 av Geta
Aspergerforum tuffar på men aspergare brukar vara nördar, när det gäller datakunskap.