Vad är förutsättningen för viska.se?

Mer
3 år 7 månader sedan #1279585 av Vittrad

Admin1 skrev: Bipolarna.se är nu stängd, men de har exakt samma system som oss Joomla. För en 6 år sedan krävdes en lite komplicerad uppgradering. Bipolarna var stängda i 3 månade för uppgradering, medan jag klarade den på 3 dagars stängning. Om man inte kan sina saker och jobbar snabbt blir sajten stängd ofta och länge.


De införskaffade även medlemsavgift där ett tag (som sedan slopades.) Det var nog dödsstöten för bipolarna, tillsammans med det utdragna underhållsarbetet.
Mer
3 år 7 månader sedan #1279586 av Admin1
Borderline.nu införde också medlemsavgift och sedan upphörde de. Medlemsavgift fungerar ej. Det måste vara gratis.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 7 månader sedan #1279589 av Jocke
Du Admin! Satt och funderade om du kunde sondera terrängen bland de blivande data ingenjörerna på på stocholms universitet, jag kan ge mig tusan på att ngn har erfarenhet av psykisk ohälsa! Sedan finns det säkert fonder att söka för att bedriva en sådan här verksamhet, som har en bevisad effekt, att vissa mår relativt drägligt nu när viska fungerar skapligt. Men kontroverser kommer alltid att finnas och vissa tycks tycka om att bråka, men ngn arvtagare borde väl inte vara så svår att hitta kring det aktuella klientelet?

Vars är världen på väg?
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1279590 av Zoidar

Admin1 skrev: Borderline.nu införde också medlemsavgift och sedan upphörde de. Medlemsavgift fungerar ej. Det måste vara gratis.


Der är schysst av dig Admin, de flesta av oss här hade nog kunnat tänka sig betala. Du skull iof kunna lägga ut banknr för frivilligt stöd.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 7 månader sedan by Zoidar.
Mer
3 år 7 månader sedan #1279591 av Nissegossen
Avdragsrätt i deklarationen för avgift för social sjukvård på Internet?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 7 månader sedan #1279592 av Geta
Det går att söka pengar hos Arvsfonden för ett nytt projekt men jag tror att det bara gäller i 5 år. Man måste vara brinnande intresserad av psykiatri för att driva en sådan här sajt. Tvivlar på att ingenjörer är det.