Diagnos

Mer
8 år 11 månader sedan #739775 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Diagnos
Till mig sa en att jag var kronisk sjuk. Att det inte finns nån möjlighet at bli frisk/medicinfri någonsin.
Mer
8 år 11 månader sedan #739953 av tequilarose
Svar från tequilarose i ämnet Diagnos
Synd. MsTibbs !!! Kom ihåg att du har många fina sidor oxå...... Alla har vi våra sidor och du är klokare och lugnare än de flesta dårar. Man märker inte din sjukdom förutom när du pratar om det. Tex skjuta folk på lumpen hur fick du den idén ? Trots det vet jag att du är innerst inne fin men hamnar mycket fel ibland. Det är oacceptabelt att skjuta andra människor. Det är en sida hos dej va som är farlig? Hur som helst vet jag att du är mycket fin därinne och spelar egentligen ingen roll att du har en sjukdom och borde inte göra för dej heller. Kram :hjärta
Mer
8 år 11 månader sedan #740044 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Diagnos
Tack tequilarose! Klokoch lugn brukar jag få höra ja, även om jag inte känner mig lugn, främst på jobbet. En psykiater skrev att jag nog är mycket sjukare än vad man kan se vid första anblick. Vet inte vad jag vill hoppas kring det? Jag fick för mig att befälet var med i judiska världskonspirationen så... jag hoppas att jag inte är farlig, men det får andra avgöra. Tack! <3
Mer
8 år 11 månader sedan #740048 av mumrik
Svar från mumrik i ämnet Diagnos
Jag vägrar vara min diagnos...

Jag tar en dag i taget.
Mer
8 år 11 månader sedan #740065 av Eos
Svar från Eos i ämnet Diagnos
De säger att jag har schizoaffektiv. Men jag vet inte om jag tycker att det stämmer. Mediciner behöver jag i alla fall. Jobba klarar jag bara inte. Att ha familj kan vara jättejobbigt oftast är det tyvärr så. (Men jag älskar dem).
Utan meds blir jag djupt deprimerad eller irriterad och ilsken. Ser saker, känner mig förföljd och blir rädd. Och verkligheten blir förvriden.
Mer
8 år 11 månader sedan #740067 av mumrik
Svar från mumrik i ämnet Diagnos
Du är en kämpe Eos :)