Vilka är värst?

Mer
7 år 8 månader sedan #854581 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vilka är värst?
Det är mest missbrukare som får tvångsvård och 75 % av tvångsvården ges till missbrukare. Med schizofreni får man tvångsvård 1-2 gånger i livet. Psykiatrikerna har inte så stor makt för de är granskade av Socialstyrelsen och länsrätten. Deras verksamhet är styrt av ett komplext regelverk. Det går att överklaga tvångsvården när man vill. Man kan också klaga till klinikchefen, patientnämnd och Ivo.
Mer
7 år 8 månader sedan #854584 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vilka är värst?

Fantasio skrev: Dessa sinnessjuka gängkrig... Kommer jag till makten ska jag ta i med hårdhandskarna med slöddret.

Det skall stävjas tidig, redan i förskolan måste eleverna lära sig respektera sina lärare. Det är från början lydnad måste präntas i in i en ung presumtiv brottsling, samtidigt som de måste lära sig respektera sina kamrater och deras liv.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 8 månader sedan #854595 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Vilka är värst?
...och att man måste jämka sig ibland, det är för allas bästa.
Mer
7 år 8 månader sedan #854613 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vilka är värst?
Man lär sig för livet, hela livet.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 8 månader sedan #854616 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vilka är värst?
Gängkriget i Göteborg ska handla om att två män var rivaler om samma kvinna.
Det har man väl idag nästan glömt. Det rullar bara på med hämnd i form av
skjutningar och bombdåd.
Mer
7 år 8 månader sedan #854624 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Vilka är värst?
Vilka är värst enligt mig: Kroniska projektionister som får energi genom att försöka sänka andra människors liv ofta p.g.a avundsjuka! Jag hatar fega småaktiga människor som inte kan stå för sina problem utan lägga det på dom de anser ska ha dom problemena som de själva besitter! Negativa människor som inte sprider sund energi kan inte må bra rent allmänt! Det studsar tillbaka på dom själva.