På rätt väg

Mer
19 år 4 månader sedan #8048 av scorn
På rätt väg skapades av scorn
Datorn är numera ett hinder för min vardag, paranoian håller i (det går att läsa mina tankar genom skärmen). Har precis börjat äta Abilify och det fungerar! Min nya läkare stöttar mig verkligen och min familj förstår lite av den sjukdom jag lever med varje dag. Nu käkar jag sju olika mediciner för att kunna fungera ordenligt, det är en blandning mellan antipsykotiska, antidepressiva, ångestdämpande och sömnmedel.

Jag är inte borta från viska, jag är bara lite mindre aktiv!

MVH
Caroline eller Scorn som jag identifierar mig med
Mer
19 år 4 månader sedan #8057 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet På rätt väg
-
Mer
19 år 4 månader sedan #8066 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet På rätt väg
Hej! Undrar Isa-Alise om du kan ta det? Vad sägs om våra egna hjärnor faktiskt är buggade? Att allt (nåja) vad vi tänker på är sådant som vi faktiskt får någon annanstans ifrån.

Att det vi tänker på är länkat exakt i rätt ögonblick, för att vi skall tro att andra talar om oss, att det stämmer överens på sekunden det vi tänker på, när vi ser på TV, eller hör nyheterna på radio.

Vad motivet till detta skulle vara?
Det är att vi är änglar (betyder budbärare) vi går från verklighet till verklighet i himlarymderna med budskap, Dvs med vad som har hänt där vi var strax innan, bara för att hålla ihop verkligheten.

Tiden som sådan som människan räknar med är bara att glömma, jag tror mig veta att du kanske kan förstå vad jag menar.

Nisse

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
19 år 4 månader sedan #8067 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet På rätt väg
-
Mer
19 år 4 månader sedan #8068 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet På rätt väg
Isa-Alise! Skulle det kunna vara så att vi tänker genom andra, som också finns där inom oss. De har också sin egen vilja, men du bestämmer vad du själv vill säga och att högt sagda ordet blir till tankar hos andra, som också finns där.

Vi är inte enbart marionetter utan faktiskt, vi är vad vi alltid har varit och om vi vill kan vi göra mycket.
De flesta går med ändelser och stavelser men vi går med hela ord och meningar.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
19 år 4 månader sedan #8069 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet På rätt väg
-