Permission.

  • Kn@sen
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
19 år 1 månad sedan #10482 av Kn@sen
Permission. skapades av Kn@sen
Hemma på permission, och vad ligger och väntar i brevlådan, kanske först ska berätta vad jag är inlagd för, nämligen paranoida vanföreställningar. Jo det var någon som tyckte jag behövde en livförsäkring och jag var bara tvungen att ringa kundtjänst på den firman och fråga, En trevlig tjej förklarade då att de köpte in addresser och sen gör massutskick, jag visste väl redan detta men var bara tvungen att ringa och fråga, En olycklig omsändighet som hon sa, men samtidigt har jag varit nojjig på sjukhuset också som jag varit inlagd på, tycker det åker fler därifrån än det tillkommer, men det kan bero på att likbils intaget ser man men inte akutintaget. Kanske de skulle flytta på psyk eller avskärma på någotvis eller är det bara jag som tänker så?Pillerna jag får verkar inte heller funka någe vidare. :(
Mer
19 år 1 månad sedan #10488 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Permission.
Hej!

Jag har märkt att du inte varit här på ett tag. Det är konstigt nog ovanligt många här som är inlagda eller har varit inlagda just nu.

Du kan ju fråga dem på kliniken om de har kognitiv beteendeterapi, eftersom det skall vara ovanligt bra mot just vanföreställningar av olika slag. Hoppas att du snabbt tillfrisknar och blir utskriven.
  • Kn@sen
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
19 år 1 månad sedan #10503 av Kn@sen
Svar från Kn@sen i ämnet Permission.
Tackar för tipset. Tror jag har kommit över det värsta, så kanske fungerara medicineringen, men min verklighet och vanföreställningar ligger rätt nära, så läkaren har stora svårigheter att ställa rätt diagnos, om någon? Men han verkar inställd på att man lider av personlighetsstörning av någotslag, samt att jag har eller har haft psykoser lite då och då. Har nog resonerat sönder varför folk vill mig illa och allra helst mig själv. Känns lite som man gjort saken än värre. Känner starkt att jag kan resonera logiskt, men att detta kan sättas ur spel om något händer eller att någon säger något konstigt. Ska höra mig för om det du nämnde.