börja leva

Mer
18 år 11 månader sedan #15086 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet börja leva
Vad är Street Magic?
  • Mhortz
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 11 månader sedan #15095 av Mhortz
Svar från Mhortz i ämnet börja leva
Det är när man spontant går ut på gatorna och utför trolleri :D
Mer
18 år 11 månader sedan #15105 av Interlude
Svar från Interlude i ämnet börja leva
ge dig ut i världen, åk till ett land vars språk du vill lära dig. lev för dagen.
så har jag tänkt göra istället för att koncentrera mig på min sjukdom och bara sitta och tänka på det hela tiden, ska låtsas om att jag är frisk och göra det jag vill göra istället.
Mer
18 år 11 månader sedan #15115 av Refused
Svar från Refused i ämnet börja leva
Då var jag inte ensam om att sitta hemma hela dagarn. Jag bor tom hemma. Mina föräldrar stör sig på mig något otroligt.
Mer
18 år 11 månader sedan #15339 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet börja leva
Hej PSR! Jo du, jag har bara gått två dagar än så länge. Jag har god kontakt på försäkringskassan. Jag har utav jobbcoachen fått till uppgift att i nästa vecka börja med att ringa på en praktikplats.

Detta för att göra ett test på min egen förmåga. Annars skall jag på måndag sätta mig ned och titta i telekatalogen och se vilka företag och yrken jag kan tänka mig att ta. Den listan skall vara ett underlag för vidare utredning om det finns möjlighet att ta en praktik på sex mån.

Om det skulle falla väl ut, så skall vi efter sex mån se vad en eventuell arbetsgivare säger. Om jag får visa vad jag kan och därmed får godkänt så hägrar en fast anställning för mig.

Men! Det är en, säger en, person som fått fast anställning på praktikplats på den arbetsrehab jag går på, utav ett hundratal, så läget ser inte så ljust ut.


Jag ger icke upp så lätt! Men göra som du gjorde, nämligen gå en utbildning med studielån är inte aktuellt eftersom jag då faller för ålders -sträcket.

Skall hålla er undrerättade om hur det går men jag har ju bara nosat på det i två dagar. Vi får se.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
18 år 11 månader sedan #15340 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet börja leva
PSR! Jag skickar en länk till den webtidning som de har där jag går på arbetsrehab;

webnews.textalk.com/kompass/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum