börja leva

Mer
18 år 11 månader sedan #15020 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet börja leva
Bra Undrande! Du vinner teräng hos mig, du är underfundig, klurig och intelligent. Hoppas du har hittat din segelbåt! :rolleyes:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
18 år 11 månader sedan #15022 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet börja leva
Vill säga, att på måndag börjar jag på Arbetsrehab! Jag tycker det skall bli kul. :lol:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
18 år 11 månader sedan #15024 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet börja leva
Nissegossen,

*suck*
jag vet inte..kanske..men den e lite konstig o inte acepterad isf...

men man e väl iaf lite med, även om det e i en "antisocial segel förening.."

Samtidigt har man ju kraftigt begränsade val.

Tror inte Britney spears vill ha mig som make, inte heler vill ericson anstäla mig som US chef och det blir tom nobben från "mr universum" tävlingen..
Mer
18 år 11 månader sedan #15052 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet börja leva

Nissegossen skrev: Vill säga, att på måndag börjar jag på Arbetsrehab! Jag tycker det skall bli kul. :lol:


Låter väldigt spännande! Väldigt starkt av dig att satsa på det, men du har ju arbetslivserfarenhet sedan tidigare.
Mer
18 år 11 månader sedan #15060 av Väteatom
Svar från Väteatom i ämnet börja leva
Axons,

Du kan vara glad över att du får lite lugn och ro iallafall. Jag bor med störda människor som ständigt utsätter mig för personpåhopp.

Försök att gå ut mycket, ringa onödiga samtal osv. för att övervinna den sociala fobin. Försök att tänka positivt hela tiden. Fråga dig själv: "Vad är jag rädd för?" när du kommer i stressiga situationer. Intala dig själv "Jag är lugn" "Allt går jättebra" när du är i stressiga situationer. Andas med magen och lyssna på lugn musik för att bli lugn.

Hoppas att något råd kan vara till hjälp.

mvh
Väteatom
  • Mhortz
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 11 månader sedan #15062 av Mhortz
Svar från Mhortz i ämnet börja leva
Jag va som du ett långt tag, fast jag festade inte ens.
Nu har jag skaffat mig en hobby, jag har börjat med Street Magic.