Det hemskaste ni har gjort!

Mer
10 år 11 månader sedan #580543 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Det hemskaste ni har gjort!
Nobbade en 10 poängare. Känner mig dum i huvudet när jag tänker på det. Även om det var för 15 år sedan.

Annars har jag gjort mig förtjänt till en hel del fängelse. Men det bryr jag mig inte om, tvärtom. Det gör mig glad när jag tänker på det.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
10 år 11 månader sedan #580593 av koi
Svar från koi i ämnet Det hemskaste ni har gjort!
Jag lurade i min lillasyrra sprit när hon var 6 år för att hon inte skulle tjalla på mig att jag drack, jag var 10. Hon kunde inte tjalla för hon hade ju själv druckit.
Mer
10 år 11 månader sedan #581017 av alberta
Svar från alberta i ämnet Det hemskaste ni har gjort!

UnikOchEnsam skrev: En dag var jag så svårt psykad i en psykos så jag misshandla min katt jag satte henne mot ett hörn och slog på henne och kastade saker på henne hon stack upp där man hänger kläderna mot ett hörn o jag tog damsugaren o bara slog på henne.
Jag gick omkring och skrek o skrattade och var arg hon var vettskrämd
Det var nog det hemskaste jag gjort

JigsawJohn skrev: Min familj hade hund fram till våren 2011, och jag gillade aldrig hunden, men var alltid snäll med henne ändå. Förutom en dag, jag blev så förbannad att jag slog och sparkade henne. Inte stolt över detta alls. Hon var alltid rädd för mig.


:( :cry:
Mer
10 år 11 månader sedan #581770 av Amandara
Jag sprutmålade min grannes dörr...hon var så himla elak och opsykologisk...
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
10 år 11 månader sedan #581779 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Det hemskaste ni har gjort!
Det jag kan säga, när jag låg inne på psyket och var omgiven av fiender kändes det som. Vid flera tillfällen stoppade jag in höger pekfinger in under ögat när jag låg i sängen, konstigt nog när jag bodde i en dubbelrum. Jag kände in hur långt man kunde stoppa in fingret, jag var faktiskt livrädd för att mina röster skulle kommendera mig att plocka ut ögonen. Sedan låg jag raklång över toastolen helt spänd, även den fadäsen på kliniken. Men en sjuksköterska öppnade dörren till toan och hjälpte mig att få på mig byxorna. Dem visste allt om mig, hade ingen egen skrymsle. Så känns det fortfarande, jag är faktiskt utanför den gemenskap jag är berättigad till.

Vars är världen på väg?
Mer
10 år 11 månader sedan #581795 av Nissegossen
Har stått med farsans hagelbössa, ensam med morsan hemma och riktat mynningen mot huvudet mitt och hanen spänd! Patroner lagda i och tänkt stöta kolven i golvet. Det som hindrade mig var att morsan var den som skulle få se mig först med ett blodig köttslamsa där ansiktet varit och att hjärnan hade suttit överallt i hallen.
Sedan har det varit så att...
Orkar bara inte dra upp fler exempel.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum