Det hemskaste ni har gjort!

Mer
10 år 11 månader sedan #581797 av maria-w
Svar från maria-w i ämnet Det hemskaste ni har gjort!
Jag vill inte berätta alls, för det är för privat.
Mer
10 år 11 månader sedan #581799 av maria-w
Svar från maria-w i ämnet Det hemskaste ni har gjort!
Jag är väldigt glad att du lät bli Nisse, för annars hade jag ju inte fått läsa det du skriver och det hade varit synd för du är en go gubbe.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
10 år 11 månader sedan #581800 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Det hemskaste ni har gjort!
Nä, jag menade inte att vara allvarlig, -83-84 var jag i uppsala för hörselrehabilitering. På samma pensionat bodde det även blinda och synskadade tillsammans med oss hsk. och döva. Träffade en kväll när jag var och spankulerade på pensionatet en kväll, så träffade jag två blinda som satt och drack sprit i köket. Dem kallade varandra blidstyren, mitt i alltihopa så plockade den ene ut sitt porslinsöga och jag såg hålet. Det kan vara den assimileringen jag råkade ut för, men då var det en lycklig tid, jag fick vara med då, men det får jag inte på samma sätt idag.

Jag skrev fel årtionde från början, men nu är det trettio år sedan, och jag kan fortfarande inte begrava min största sorg genom livet.

Vars är världen på väg?
Mer
10 år 11 månader sedan #581813 av Nissegossen

maria-w skrev: Jag är väldigt glad att du lät bli Nisse, för annars hade jag ju inte fått läsa det du skriver och det hade varit synd för du är en go gubbe.

Ja, kanske det och jag hade bara blivit några år äldre än 24 år...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
10 år 11 månader sedan #581814 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Det hemskaste ni har gjort!


Min framtid finns snart inte längre, det är en stor press på en att överleva till varje pris.

Vars är världen på väg?
Mer
10 år 11 månader sedan #581816 av Geta
Svar från Geta i ämnet Det hemskaste ni har gjort!
Det kan inte vara många här på Viska som lever år 2070.