Tom i huvudet

Mer
10 år 9 månader sedan #599494 av rebbe
Svar från rebbe i ämnet Tom i huvudet
Ja det kan vara medicinen alla psyk mediciner ger biverkningar speciellt dopamin minskande som är själsdödande.
Mer
10 år 9 månader sedan #599497 av Geta
Svar från Geta i ämnet Tom i huvudet
själv sa dem på psyket att ja inte pratade hemma, skulle va tecken på schizofreni....

ja pratar när jag vill!och skriver lappar också när ja känner för det!!!man kanske är duktig på att skriva??


men där pratade jag ju, för att ja blev tvingad...
Mer
10 år 9 månader sedan #599498 av Geta
Svar från Geta i ämnet Tom i huvudet
inte konstigt att dem inte kan höra mig prata hemma då dem inte bor hos mig....kanske läkaren är tom i bollen????
Mer
10 år 9 månader sedan #599558 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Tom i huvudet
Metrogirl: ha ha ha du e för go :jump
Mer
10 år 9 månader sedan #599569 av Jesus/magnus
Svar från Jesus/magnus i ämnet Tom i huvudet

Metrogirl skrev: inte konstigt att dem inte kan höra mig prata hemma då dem inte bor hos mig....kanske läkaren är tom i bollen????



du e sooet^^ <3

krama varre fr mig ;)

John 8:31-32.
Mer
10 år 9 månader sedan #599587 av CountZer0
Svar från CountZer0 i ämnet Tom i huvudet
Jag är också tom i huvudet. Har varit det hela livet. Kanske beror på Schizofrenin och autismen ( som vi väl har? )?
Det är ett VÄLDIGT problem, jag har bara en vän ( han också från psyket, har Aspberger, studerade matematik på universitet ),
drar mig undan från situationer där det är folk, eftersom det blir pinsamma tystnader. :(
Har funderat på att gå igenom det här med samtal på ett teoretiskt tekniskt plan,
för att kunna &quot;simulera&quot; ett &quot;riktigt&quot; samtal, och därigenom få vänner, vilket i mina ögon är som att
ha Nyckeln till Livet!!! :D INGENTING skulle vara omöjligt för mig, eller för oss schizofrena,
OM VI KUNDE PRATA!!!
SNÄLLA NÅGON! Ge oss en kurs i hur man pratar!!!!!!
Jag vet att det finns böcker om samtalsteknik, hur många som helst,
har lånat en en gång. Har en egen lista hemma på iakttagelser jag gjort
av vilka Delar ett samtal består av...
Du är inte ensam!
Vi har nog, också, något &quot;konstigt&quot; i vårat beteendemönster, vi schizofrena,
som gör att vanligt folk tar avstånd ifrån oss?