Somatisk orsak

Mer
7 år 8 månader sedan #853101 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Somatisk orsak
Ja. PET kamera, blodprover på allt möjligt, EEG, EKG, reflextester, psykologiska tester IQ tester. Inget fysiskt fel hittades.
Mer
7 år 8 månader sedan #853103 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Somatisk orsak
"Har ni fått utreda om era symtom beror på något fysiskt?"

Jag röntgade hjärnan och i Linköping satte de elektroder på mitt huvud. Fick även göra ett Aids-test.
Mer
7 år 8 månader sedan #853105 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Somatisk orsak

zoegas skrev: Scannat hjärnan och blodprover etc

Den allmänna hälsokontrollen alla behöver göra (bör göra)varje år, där tas det de prover som vården vill ha. Dessutom har jag sagt till på vårdcentralen ett muntligt medgivande till att de på PVÖ min öppen psykiatriska mottagning att de får gå igenom även vårdcentralens prover.

För män i min ålder, även yngre bör ta ett PSA-prov en gång om året för att se om den provet gäller har förstorad prostata, värden på 3,0 och under är godkänt, är värdet däröver behöver man opereras.

Går det över 5,0, ja då är det försent! Good by!

Sist hade jag 0,3

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 8 månader sedan #853107 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Somatisk orsak

Fantasio skrev: "Har ni fått utreda om era symtom beror på något fysiskt?"

Jag röntgade hjärnan och i Linköping satte de elektroder på mitt huvud. Fick även göra ett Aids-test.

När ssk mätte ut punkterna där hon skulle sätta alla sladdar sade hon till mig när hon var klar, ja, du har åtminstone ett symmetriskt huvud.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 8 månader sedan #853109 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Somatisk orsak
Fantasio, när jag insjuknade fanns inte aids

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 8 månader sedan #853133 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Somatisk orsak
Har årlig hälsokontroll där de ska skruva på alla muttrar. Så tacksam för det. Alla somatiska nojor jag har,

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻