Hur många timmar per dygn sover du?

Mer
6 år 6 månader sedan #981294 av Nissegossen
Jag sover för det mesta ett lagom antal timmar, detta på icke vanebildande mediciner, antihistaminer och antipsykotika. Tidigare hade jag inga medel för att kunna sova. Då var min sömn 5-6 timmar. '

Vaknade före 5 och då tog jag på mig och tog mig gåendes till närmsta Metroutdelar ställe ett par hållplatser bort och som mest delade jag 54 tidningar som gick till detta område och ett annat som ligger på vägen. Tidningsutdelarna jobbade själva då och jag fick deras överblivna tidningar och det var förutom Metro, då deras, GP, svenska dagbladet, dagens nyheter tidningen affärstidningen DI.

En ortopedfirma som hjälper bla opererade att få skor och andra hjälpmedel som korsetter, vid närmaste torg. En av de två delägarna för honom var Det julafton varje gång han fick en DI i handen. Om han inte hade en kund då, satte han sig prompt och läsa, hans aura visade att han var borta från världen när han satte sig med tidningen. :angel

De säljer även skor, har de inga skor som passar tillverkar de skor.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 6 månader sedan #981298 av 1Dave
Försöker få 8 timmar. Men ibland tar det längre tid att somna in och så brukar jag vakna några ggr per natt.

/Dave
Mer
6 år 6 månader sedan #981314 av Nissegossen
Jag går alltid, nästintill upp och tar ett nattamål med yoghurt och grädde och slevar i mig det.

Sedan går jag till sängen och inom en minut sover jag

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 6 månader sedan #981380 av mopa
Det är olika,ibland 8 timmar ,ibland 4 timmar
Mer
6 år 6 månader sedan #981454 av Admin1
Sömnlängden beror på Quetiapindosen. 5-6 timmar på 100 mg och 7-8 timmar minst på 150 mg.
Mer
6 år 6 månader sedan #981492 av Nissegossen
Jag sover på den, samt flera mediciner, ibland när jag inte kan sova, trots medicin, går jag upp och tar två quetiapin till.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum