Att inte bli trodd

Mer
3 år 11 månader sedan #1248867 av Geta
Svar från Geta i ämnet Att inte bli trodd
Konstigt nog så lever Fantasio fortfarande. Han har haft dödliga sjukdomar i minst 10 år. Han måste vara väldigt seg.
Mer
3 år 11 månader sedan #1248869 av memphis
Svar från memphis i ämnet Att inte bli trodd
Ja, segt att han gnäller om samma saker hela tiden. Snart ingen idé att jag läser vad han skriver för jag vet redan vad det står. Fantasio är inte så sjuk som han gör sig.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1248870 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Att inte bli trodd
Men hypokondri är också en sjukdom och vem är du att veta vad han upplever, det kan inte någon här veta för det vet bara Fantasio och en hypokondriker och det vet du inte om han är, du säger det, inte Fantasio och en hypokondriker kan också bli sjuk och har han dessutom sjukdomen schizofreni gör upplevelsen det väldigt mycket på riktigt så det han känner känner och upplever han sen kan jag tycka att han kan göra hälsokontroll, men det är helt och hållet upp till han och han får ventilera det han som alla andra det är du som själv väljer att läsa hans inlägg, sen hur många det är här på Viska som har hypokondori det är skit samma, han får ta upp precis vad han vill utan att för den skull behöva bli hackad på.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1248871 av memphis
Svar från memphis i ämnet Att inte bli trodd
Jag vet ju visst vad han upplever för han berättar ju det. Jag gnäller inte på Fantasio bara för att gnälla, utan är less på hans upprepningar och att han inte gör något åt saken. Det är också att bry sig om vad han skriver. Att försöka pusha honom framåt i stället för i självömkans cirklar.
Last edit: 3 år 11 månader sedan by memphis.
Mer
3 år 11 månader sedan #1248872 av Geta
Svar från Geta i ämnet Att inte bli trodd
Vi på Viska kan ju inte veta om Fantasio har en dödlig sjukdom men dödliga sjukdomar brukar man ju dö av inom en tioårsperiod. Det är därför som vi tvekar om att han har en dödlig sjukdom.
Mer
3 år 11 månader sedan #1248883 av memphis
Svar från memphis i ämnet Att inte bli trodd
Det skulle vara bra om Fantasio träffade en tjej, så han fick nåt annat på hjärnan än dessa självömkans cirklar. Eller något annat betydelsefullt i hans liv, så att han kom loss från det hål han sitter fast i. Det är därför jag föreslår en resa, för då blir det något nytt för han att tänka på.