Att inte bli trodd

Mer
3 år 11 månader sedan #1248885 av Geta
Svar från Geta i ämnet Att inte bli trodd
Fantasio träffade tjejer innan han blev sjuk men själv säger han att han var för kräsen, när det gällde flickbekanta.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1248887 av memphis
Svar från memphis i ämnet Att inte bli trodd
Jaha. Ja det går inte att vara kräsen när man har psykisk sjukdom. Eller, man får värdera andra saker, rättare sagt. Man kan inte värdera det normala hos andra då, eftersom man inte är normal själv.
Last edit: 3 år 11 månader sedan by memphis.
Mer
3 år 11 månader sedan #1248891 av memphis
Svar från memphis i ämnet Att inte bli trodd
Jag såg en fantastisk attraktiv man härom dagen, jag blev så förvånad vilka känslor som väcktes. Han klev ut ur en bil. Han var väldigt lång och hade också långt hår i en låg hästsvans vilket konstigt nog passade honom. Han var så snygg! Men jag kände det var inte läge att säga något. Kanske får jag aldrig se honom igen.
Mer
3 år 11 månader sedan #1248900 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Att inte bli trodd
Jag klagar mycket på att jag vill dö på min blogg. Där står det fritt för var och en att läsa eller låta bli. Tycker man kan ha ett klagoforum om man har mycket gnällni sig. Så man inte låter all skit gå ut över andra. Det är inte kul att vara soptunna för någons ändlösa gnäll. Tycker det är dålig respekt att slaska på så. Jag har mycket jag vill dö tankar. Vet inte varför och vad jag ska göra åt dem. De bara är där. Som Fantasio rädsla för fysiska sjukdomar. Tycker ändå att man kan ta ansvar för sin skit och inte pracka allt på andra. Det ÄR så, det kan man konstatera. Mats vet att jag har jag vill dö tankar varje dag men vi tjatat inte om det. Jag bara upplyser om att det är en del av min vardag. Jag har inga som helst planer på att göra något. Passiva självmordstankar kan alla ha även friska. Jag har ett behov av att få ut dessa tankar denna infektion ur systemet och då skriver jag att jag tänker så, på min blogg. Jag vet precis vad vården gör med människor som har självmordstankar. Vill man bli inlagd får man bli det. Men det vill jag aldrig. Jag pratar aldrig om det här med familj eller vänner. Tycker inte det är rätt forum. Jag vill inte lasta någon med oro. Tycker man kan ha viss hygien när det gäller att gnälla i en evighet.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1248917 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Att inte bli trodd
Friska människor utan psyk diagnos är inte alltid normala de heller och vad är det för kriterier du ska uppnå för att få känna dig som vem som helst, och om ni upplever det som ett problem med upprepat tjat, varför läser ni det då, och om man inte mår bra ska man då ge sig ut och resa, brukar du själv göra det när du inte mår bra i din sjukdom.
Mer
3 år 11 månader sedan #1248919 av Geta
Svar från Geta i ämnet Att inte bli trodd
Men ska vi på Viska spela med och tro att Fantasio har en dödlig sjukdom som han inte har dött av i minst 10 år.