Problem med ilska

Mer
5 år 5 månader sedan #1111716 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Problem med ilska
Jag känner ingen ilska direkt. Men det värsta jag vet är om man bli avbruten när man sitter och talar.
  • Leloo
  • Besökare
  • Besökare
5 år 5 månader sedan #1111718 av Leloo
Svar från Leloo i ämnet Problem med ilska
Jag är alltid arg och fly förbannad på läkarna när jag är psykotisk. Desto friskare jag blir desto mer försvinner det...
Mer
5 år 5 månader sedan #1111919 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Problem med ilska
Psykos kan öka aggressiviteten och därför kan man bli farlig då. Värst är det för de som var våldsamma innan de fick psykossjukdomen.
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1122029 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Problem med ilska
Det känns som att min schizofreni blir bara värre och värre. Nu har jag varit inlagd på psykhem pga av ilska och ett nervsammanbrott jag fick, då jag bla slog sönder tv:n. Fortfarande känner jag mej arg varje dag i perioder. Och då går jag till mitt rum och lägger mej och vilar. Känner stark ångest och depression över min framtid och känner att jag orkar inte leva mer. Men just nu så är jag stabil.
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Rrusheflower.
Mer
5 år 3 månader sedan #1122196 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Problem med ilska
Har du röster och vanföreställningar samtidigt som du är ilsken? Hur mycket sover du per natt?
Mer
5 år 3 månader sedan #1122217 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Problem med ilska
Det brukar vara alltid inför något alltså dagen innan nått viktigt tex när mina pengar kommer eller när jag ska nånstans tex till psykologen. Är också rädd att det ska bli terroristattack vart jag än går. Sen kan jag skrika eller säga dö till tvn flera ggr i rad. Vi har en ny tv nu. Jag får vanföreställningar men jag kommer inte ihåg om det är samtidigt som jag är arg. Jag tar sömnpiller nu så nu har jag sovit på natten i en hel vecka men jag vaknar runt kl 10.00. Annars får jag ångest.